Estee Lauder: Revitalizing Supreme Global Anti-Ageing Creme

   
Akdemir's Home
   Bir profesyonel kozmetik mağazasında cilt bakımı için davet edilmiştim ve orada cildim önerilen bir krem olan Estee Lauder'dan Revitalizing Supreme Global Anti-Ageing Creme ile ilgili yorumlarımı paylaşacağım sizlerle. Yaklaşık 6 aydır kullanıyorum. Düzenli mi derseniz hayır , düzenli kullanmıyorum. Nedenine gelince cildim çok değişken bir dönem geçiriyor. Normalden kuruya seyrederken normalden
yağlıya geçiş yapıyor. Durum böyle olunca da tek bir krem ile idare edemiyorum. Revitalizing Supreme Global Anti-Ageing Creme'i cildim normalden kuruya olduğu dönemlerde kullandım ve halen kullanıyorum..
Akdemir's Home

Nemlendirmesi cildim için yeterli oluyor. Cildi yumuşacık yapmasını ve kokusunu seviyorum. Çok hafif bir kokusu var. Çizgi, matlık , elastikiyet kaybında etkili olduğu olduğu söyleniyor. Ancak bende bunlar olmadığı için bu konularda etkisini bilemiyorum. Ben kırışıklıklar oluşmasın diye bu ürünü kullanmaya başlamıştım. Genetik olarak da yaşımdan küçük gösterdiğim için böyle bir sorunum yok Allah'a şükür.
Akdemir's Home

Kısaca özetlemem gerekirse:
* Nemlendirme özelliğini sevdim. 
*Kokusu hafif ve güzel.
*Biraz yoğun bir kıvamı var.
Akdemir's Home
Akdemir's Home

*Fiyatı biraz fazla gelse de kampanya dönemlerinde ve 30 ml boyutunu alınca ekonomik oluyor.
*Akne oluşturmaz deniliyor. Ancak cildim yağlıya kaydığı dönemde sürdüğüm zamanlar çok yağlı bir his oluşturdu ki bu da hiç hoşuma gitmedi. . Kuru cilde çok daha iyi uyum sağlıyor.
*Cildimde oluşturduğu hissi sevdim.

Sevgiyle Kalın:)))


Yorum Gönder

0 Yorumlar