Artemis Of Switzerland Yoğun Bakım Yenileyici El Kremi -İnceleme

Akdemir's Home

Yaklaşık 3- 4 ay önce elimdeki bütün  kozmetik malzemelerini elden geçirip içerisinde paraben olanları çöpe attım. Yalkaşık koca bir market poşeti malzeme çoğu da az kullanılmış hepsi çöpe gitti içim acısa da:(  Evdeki ve eldeki malzemeler çöpe gidince yenisine sağlık dedim ve Artemis'in el kremini de o dönemde aldım. Krem  Douglas Mağazalarında satılıyor. Fiyatı fazla olsa da sağlıklı olsun, içim rahat etsin diye aldım kremi. Kremin dış görünüşü ve ambalaj rengini çok sevdim sade ve asil bir görüntüsü var.

Akdemir's Home

  • Çok hafif ve rahatsız etmeyen bir kokusu var.
  • Kıvamı yumuşak ve rahat sürülebilir.
  • Cilt tarafından hemen emiliyor ve yapışkanlk yaratmıyor.
  • Ellerinizi yıkadıktan sonra günde birkaç kez sürebilirsiniz.
  • Kremi yenileyici maske olarak da kullanabilirsiniz. Kremi sürdükten sonra pamuklu bir eldiven giyip bir gece bekletin. Sabah pamuk gibi ellerle uyanırsınız.


    Akdemir's HomeAkdemir's Home



    Kremin içeriği:


    Aqua (Su), dikaprilil Karbonat, Pentilen Glikol, Gliserin, Glyceryl Stearat Sitrat, Setearil Alkol, Cetyl Alkol, Prunus Amygdalus Dulcis (Tatlı Badem) Petrol, Edelweiss Özü, Persea Gratissima (Avokado) Petrol, Butyrospermum parkii (Shea Yağı), Pantenol, tokoferil asetat, Allantoin, Tokoferol, Tokoferil retinoat, Kaprilik / kaprik trigliserit, Fenoksietanol; Parfüm (Parfüm), poli (glikol adipat) / üste-Hydroxyethoxypropyl Dimetikon Kopolimer, PPG-26 Buteth-26, ksantan zamkı, PEG-40 hidrojenize olmuş Hint Yağı, Karbomer, benzoik asit, sodyum hidroksit, dehidroasetik asit, aminobütirik asit, etilhekzilgliserin, Poliaminopropil biguanid, sodyum benzoat, potasyum sorbat, sitrik asit.

    Ben aldığımda fiyatı 64 tl idi. Şu anda ne kadardır bilmiyorum. Ciltte bıraktığı his ve yenileyici özelliğini çok sevdim. Bittiği zaman tekrar alabileceğim ürünlerin arasına girmeye hak kazandı Artemis.

Yorum Gönder

0 Yorumlar