Bahar gelmiş hoşgelmiş.....


Akdemir's Home

    Bu sene kış hem daha uzun hem de daha sert geçti. Baharın gelmesini iple çektim. Soğuk ve kar bana göre değiller. Ben yazı, güneşi, çiçekleri seviyorum. Mart denildiği gibi kapıdan baktırdı ve kazma kürek yaktırdı. Nisan sonunda geldi havalar ısınıyor, nisan yağmurları başladı diye sevindim. Hatta bir kaç gün gündüzleri kombüyi kapatacağım kadar sıcak bile oldu. Sonunda gözüme kestirip bu haftasonu bahçeyi düzenlerim, bitki tohumlarımı ekmeye başlarım derken cumartesi sabahı kar ile uyanmadık mı? Şok şok şok! Sabah uyanan ve dışarıya bakan ev ahalisinde şok olmuş bir ifade ile "aaa  kar yağmış" sözleri döküldü ağızlarından. Benim bahçe ve düzenleme planlarım da doğal olarak suya yattı.

    Marketten aldığım nergis ve annemin hediye getirdiği nergisleri saksıya ekip merdiven kenarlarını süsledim.Umarım çiçeklerim ve ağaçlardaki tomurcuklar soğuk hava ile donmazlar...
Akdemir's Home

Badem ağacı geçen sene bir iki çiçek vermişti ve hiç bademi olmadı . Bu sene biraz badem yesem fena olmaz aslında:))
Akdemir's Home

Bahçemden bir kaç görüntü daha...  Havalar düzelmeye karar verirse bahçemin düzenlenmiş ve ekilmiş halini de paylaşacağım. Şimdilik hoşçakalın:)))


Akdemir's HomeAkdemir's Home

Yorum Gönder

0 Yorumlar