Fikri Mühim Maggi Çorba Çeşnisi Deneyimim

  

   Bilmeyenleriniz için öncelikle Fikri Mühimden bahsetmek istiyorum. Fikri Mühim WOMM yani ağızdan ağıza pazarlama ajansı. Siteye üye oluktan sonra üyelere bilgileri baz alınarak uygun anketler gönderiliyor . Üyelere uygun olan kampanyalarda ücretsiz tanıtım kitleri adreslerimize gönderiliyor ve ürünleri deneyip sonuçlarını sosyal medyada paylaşıyoruz ve fikri mühim sayfasında bizim sayfamızda rapor halinde deneyimimizi yazıyoruz. Bu benim katıldığım üçüncü ürün deneyimi oluyor. Şimdi gelelim bu deneyimde gelen kitimizi incelemeye.

Gelen kargonun içerisinde iki minik saklama kabı çıktı. Çok şirinler :)

Akdemir's Home


Bu saklama kaplarının birinin içerisinden tavuk tadında diğerinden et tadında  çorba çeşnisi çıktı. 




Proje hakkında bilgi veren fikri mühimin mektubu ve Maggi çorba çeşnileri hakkında bilgi veren 5 adet broşür çıktı.

                                            



Gelelim ürün deneyimize:
Farklı çorbalar ve karışımlarda çeşnileri denedim. Çorbaya kattığı kıvamı sevdim. Tadına gelince içerisindeki tuz yeterli olur diye ben ekstra tuz eklememiştim. Fakat tuzu biraz eksik oldu. Sanırım bu sebeple biraz şekerli bir tada sahip oldular. Fakat lezzetini sevdim ve bu hafif şekerli tad beni rahatsız etmedi. Bu çeşniler ile yaptığım çorbaları sizlerle sonraki yazılarımda paylaşacağım:))

Yorum Gönder

0 Yorumlar