Tefal Smart Kablo Sarıcılı Rondo

Akdemir's Home





       Mutfak robotum fazla yer kapladığı için sürekli onu çıkartıp kullanmıyorum. Üstelik az miktarda malzeme olunca da robotta hem iyi parçalanmıyor hem de batırdığımıza değmiyor. İpli minik bir rondom vardı ancak onun da aksamları plastik olunca ve sürekli kullanınca iki yılda rahmetli oldu. Ben de yenisine sağlık deyip araştırmalara başladım. Mutfakta pratik olup zaman kazanmalıyız ki kendimize ve sevdiklerimize daha fazla zaman ayırabilelim. Ben tercihimi Tefal Smart Kablo Sarıcılı Rondo'dan yana kullandım.









Özellikleri: 
  • 1000 ml hacim
  • Cam hazne
  • 400W güç
  • Çift güvenlik kilidi
Akdemir's Home


  • Benim tercih sebebim cam hazne olması ve en önemlisi kablo sarma haznesinin olması oldu.  Tezgahda duran aletlerin kabloları her zaman sinirlerimi bozmuştur. Bu özelliğini çok sevdim.
Akdemir's Home

  • Cam haznesi ölçekli, üstelik hem benmari usulu işlemlerde hem de mikrodalgada kullanılabiliyor.
  • Çift güvenlik sitemi sayesinde kapak ve hazne olmadan çalışmıyor.
Akdemir's Home

  • Tüm aksesuarlar bulaşık makinesinde yıkanabiliyor.
  • Garanti süresi 2 yıl.
  • Kullanım ömrü kitapçığında 7 yıl olarak geçiyor.
   
 Ben ürünü denedim ve memnun kaldım. Doğrama ve karıştırma kapasitesi bana yeterli geldi. O halde yeni rondoma hoşgeldin yeni yardımcım diyorum:)))

Akdemir's Home

Yorum Gönder

0 Yorumlar