Webdenal alışverişim

Akdemir's Home

     Bu yazıyı yazıp yazmamak arasında kararsız kalmıştım. Son anda verdiğim bir karar ile paylaşmaya karar verdim. İnternetten alışveriş yapmak ki güvenli bir site olmak kaydı ile çok büyük avantaj sağlıyor. Mağazalardan bazen o ürünün kensi satış mağazasından bile daha ucuza internette bulabiliyoruz. Bu da günümüz ekonomisinde epey kazançlı olmak anlamına geliyor. Ben de ihtiyacım olan bazı ürünleri internetteki bir çok süteyi ve bulunduğum yerdeki mağaları araştırarak benim için en uygun yer olan Webdenal'dan almaya karar verdim. Sipariş verdikten 4 gün sonra elime ulaştı. Ürünler özenle paketlenmişlerdi. Sitenin hoşuma gi,tmeyen tek yanı ürünlerden ayrı ayrı kargo ücreti almaları. Bu nedenle çok fazla tercih etmiyordum ancak bu sefer daha uygun diye tercih ettim.

Neler aldığıma gelirsek Tefal'den bir rondo ve Delonghi'den kahve ve baharat öğütücüsü aldım. Ürünleri denedikten sonra ayrıntılı incelemesini yayınlayacağım.

Yorum Gönder

0 Yorumlar