Denebunu Şubat Kutusu

kozmokitap


  Merhaba , bir süre bloguma ara vermiştim fakat artık geri döndüm.... Denebunu aralık kutusundan sonra 2017 de ki ilk kutusu şubat ayına aitti. Ben de sabırsızlıkla kutuyu bekledim. Şubat ayına giriş yapınca meraktan hergün siteye girip kontrol ettim desem yalan olmaz çünkü bir değil birkaç defa kontrol ettim:)))


Şubat ayının kutusunun görselini nette görünce çok beğenmiştim , yakından ise daha güzel , cıvıl cıvıl. Çok tatlı bir mavinin üzerinde minik kalpler... Dizaynı kim yaptıysa ellerine sağlık harika olmuş.

  Kutuyu alma öyküm de bir acayip oldu. Kutumun kargoya verildiğini öğrenince kargo takip sayfasından baktım. İs-mail diye bir şirkete aitti ve dağıtımda yazıyordu. Ayrıntı olmayınca sinir oldum. Bugün evi süpürürken hafif bir ses duydum , hemen salondan bakınca kargo elemanını gördüm. Kapıya koşasıya kadar yıldırım hızı ile arabaya binip gaza basmışlar. Evden süpürge sesi geliyor biraz hızlı kapıya vur ne çıkar... Hemen evde yok diye kağıt yapıştırıp gitmişler... Dışarıya koşup seslendim, dikiz aynasından görsünler diye elimde kağıdı salladım ama nafile durmadılar. arkalarından bakarken sokağın sonunda durduklarını gördüm. Fırsat bu fırsat yaklaşık 40 metre kadar arkalarından koşup yetiştim ve kargoyu aldım..... Sabah sabah kardiyo yaptırdılar bana:(( Gelen firma da aras kargoya aitti. İs-mail beklerken aras geldi.)))

Akdemir's Home


Gelelim kutunun içinden çıkanlara...

Akdemir's Home


 Eti Aşk tadında sütlü çikolata kaplamalı , fındık kremalı gofreti . Eti'nin yeni çeşitlerini çok sevdim. Bu çikolatasını da çokar çıkmaz almıştım. Yine afiyetle yiyeceğim tabii çocuklar elimden almazsa:)))

Akdemir's Home


CarteDor kakaolu puding.  Bu puding ile yapılabilecek mozaik pasta tarifi çıktı bir de kutudan . En kısa zamanda deneyeceğim:))

Akdemir's Home


The Body Shop'tan argan yağlı duş jeli  60 ml. Kokusuna bayıldım ve hemen kullanmaya başlayacağım.

Akdemir's Home


Mac ve The Body Shop internet sitesinde geçerli indirim çekleri çıktı kutudan.

Kutumdan çıkanlar bunlardı. Bir sonraki ay daha fazla ürün çıkar umarım kutudan. Teşekkür ederim #denebunucom.

                   Mutlu günler hepinize:)))





                               Akdemir's Home

Yorum Gönder

0 Yorumlar