Son zamanlarda ...



   Bugün bloga girdiğimde neredeyse iki aydır yazı yayımlamadığımı fark ettim. Kitap yorumları giriyorum kitapları bitirdiğim zaman diğer bloguma. Fakat bu blogum zavallı kaldı. Aslında o kadar çok plan yaptık ki yayımlayacağım yazılar hakkında.... Resimler bile çektim fakat nafile. Üzerimde öyle bir isteksizlik vardı ki blogu açsam bile yazı yazamadım. Bunda biraz da bloggerın bu sıralar problemli olmasının da etkisi var. Sizde nasıl bilemiyorum fakat yeni kayıt sayfası bir türlü açılmıyor. Şimdi bile beş dakika kadar uğraştım.

   Yeni yazılar giresiye kadar bu aralar ne yaptığımdan bahsetmek istiyorum. Hayat sonbahara girerken çok yoğundu. Çocukların okulları , yurt işi, yatay geçiş problemleri derken aslında kendime pek de vakit ayıramadım.  Her şey yavaş yavaş yoluna girdiğine göre bu vakitten sonra artık kendim ile baş başa kalabilirim.

  Bu sene bahçe paylaşımları da pek yapmadım. İnsanın resim çekmesi için bile kafasının rahat olması gerekiyor. Bazen bütün problemler üst üste gelince altında eziliyorsunuz ve tekrar düzlüğe çıkıp nefes almanız zor oluyor. Ben nihayet yavaş yavaş nefes almaya başladım. Bu yaz ile ilgili bir çok planım da vardı , maalesef hiçbirisi olmadı. Sağlık olsun artık ne diyeyim. Bu hayatın bana öğrettiği bir şey varsa o da hiçbir şeyin insanın kendisinden önemli olmadığıdır. Sizi en çok seven kişi yine sizsiniz , bunu unutmayın...

  Bahçeden bahsedecektim söz yine nerelere geldi. Bu sene nar ağacım ilk meyvelerini verdi. İki senedir çiçek açıyor fakat meyvesi olmuyordu. Bu sene çiçeklerine karıncalar yaprak biti yumurtalarını taşıdılar ve neredeyse ağacımı kurutuyorlardı. Ağacı ilaçlayarak ve her gün yıkayıp tek tek yumurtalardan arındırarak temizledim. Gözümden bile sakındığım ağacım kuruyacak diye üzülürken beni çok mutlu etti. Yaklaşık 7-8 tane narımız var şu an:))


Karıncalar ile başımız fena dertte. Nektarin ile da kafayı bozdular. Ağacımın her yerine yumurta taşıyorlar. Her gün onlar taşıdı ben temizledim.  Doğaya ve ağaca zararı olmayan başka bir yol bulamadım..

    Salatalıklar ise pek olmadı bu sene . Topu topu iki salatalık aldım bitkilerden.)))) Domates ise fena değildi. Patlıcanlarım ise çiçek açtı fakat patlıcan yapmadı :( Bu sene ektiğim gül biberlerim ise beni mutlu etti. Bayılıyorum onlara.

    Şimdilik bu kadar dostlar. İçimdekileri döküp kafanızı şişirdim.  Mutlu kalın :)))


                               Akdemir's Home

Yorum Gönder

0 Yorumlar