Şebnem's Blog'dan kazandığım hediyelerim geldi.....


Akdemir's Home


Herkese kocaman günaydınnn....
Bu sabah miskin miskin evde dolaşıp, canım hiçbir şey yapmak istemezken - bu sıralar bu moddayım -  kapıda kargo arabası durdu. Bana mı geldi , ne geldi derken kapı çaldı. Kocaman bir kutu ile görevli kapıda , benim ismimi söylüyor. Hayırdır diye düşünürken kutunun üzerinde Şebnem Hanım'ın ismini farketmedim. Bilişim firması adı görünce inanın İphone-6 kazandım zannettim. Bir çekilişe girmiştim ve sonuçlarının henüz açıklanmadığını unuttum:)) Kargo görevli,sini yolcu edip acele ile içeri girip kutuyu hunharca açtıktan sonra Şebnem Hanım'ın güzel notu ile karşılaştım ve gerçekten çok mutlu oldum. Yeni cicilerimin hepsi özenle paketlenmişti. En üst kısında bir yığın tester ürün görünce de çok sevindim:))) Bazı mağazalarda tester ürünlerini bucak bucak saklıyorlar niyeyse... Tester ürünleri ve yeni çeşitleri denemeyi seviyorum çünkü ürünün cild ile uyumunu satın almadan anlamış oluyorum. Yoksa koca bir kutu ürüne verdiğim paraya üzülüyorum çünkü kullanamıyorum.
Sevgili Şebnem Hanım'a tekrar çook teşekkür ediyorum:)))

Gelelim hediyelerime:

Akdemir's Home
Akdemir's Home
Akdemir's Home
Akdemir's Home




















Yorum Gönder

0 Yorumlar