Yves Rocher Kiraz Çiçeği Parfümü - Cherry Bloom EDT


Akdemir's Home
  Merhaba:)) Bugün sizlere çok sevdiğim ve severek kullandığım bir koku olan Kiraz Çiçeğinden bahsetmek istiyorum. Önceki yazılarımı okuyanlar bilirler bu EDT yi doğum günümde iki al bir öde kampanyası ile aldım. Doğum günümde olan bu kampanyada genellikle bir yıllık parfüm ihtiyacımı stokluyorum. Arada kaçamak yok mu ? Tabii ki var:)) Farklı ve hafif kokuları tüm makyaj ürünlerine tercih ederim.

Akdemir's Home



    Kiraz Çiçeği bana göre dört mevsim kullanılabilecek bir koku. Kış döneminde yazı hatırlatıyor, yazın ise doğa ile kaynaşmamızı sağlıyor. Hafif ferahlatıcı bir koku. Sürdüğüm zaman kendimi ferah ve rahatlamış hissediyorum. Gözlerimi kapatıp kokladığım zaman ise kendimi çok rahat doğanın içerisinde hayal edebiliyorum.
Akdemir's Home

    100 ml olan EDT renklendirici içermiyor. EDT olmasının dezavantajı olarak da 3-4 saat dayanıyor. Gün içerisinde sık sık tazelemek gerekiyor. Kokuyu her tazelediğimde kendimi de tazelenmiş ve canlı hissediyorum.

Akdemir's Home

     Her yaş grubuna hitap ettiğini düşünüyorum. Baharı tekrar tekrar yaşamak isteyenlerin bu kokuyu denemelerini tavsiye ederim.

Yorum Gönder

1 Yorumlar

  1. Çok merak ettim deneyeceğim içeriğinde kiraz çiçekleri olan parfümün la petite tarzı olduğunu tahmin ediyorum o da çok severek kullandığım farklı kokulardan. Ben de bu tarz naif kokuları seviyorum çünkü, en yakın zamanda deneyeceğim.. :)

    YanıtlaSil