Rival de Loop Berlin Ruj No: 100

Akdemir's Home

Rival de Loop Berlin Rujlarımdan ikincisini de sizlerle aylaşmak istedim.  Rival de Loop Berlin Ruj No: 100 Güzel bir kırmızımsı kahve. Mat bir rengi var rujun. Rival de Loop Berlin Ruj No: 61 yazımda renginin bana gitmediğini belirtmiştim , No:100 ün rengi ise tam bana göre. Dudaklarımdaki duruşunu sevdim.
Akdemir's Home

Rujun hissettirdikleri:

  •     Sofistike
  •     Doğal
  •    Özgüvenli
Akdemir's Home


   Rival de Loop Berlin rujların ortak özelliği olarak yine alt tarafındaki şeffaf kapakta rujun rengini görebiliyoruz ve bu kısım çıktığı zaman içerisinde az miktarda ruj bulunuyor.

Akdemir's Home

Ruj nemlendirici özelliği olan rujlar gibi sürülmesi kolay değil . Sert bir yapısı var. Sürülmeden önce altına dudak nemlendiricisi sürülmesini tavsiye ederim. Dayanıklılığı ise fena değil. 2-3 saat gibi bende dayandı.

5 gr olan rujun 36 aylık ömrü var. 5.59 Tl ye aldığım ruju fiyatına göre kaliteli buldum.




                              

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Bu ruja uygun dudak kalemi önerebilir misiniz? Yine rival'de essence'te ya da catrice markasından olursa çok acayip sevinirim ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ben dudak kalemi kullanmayı sevmiyorum maalesef . O yüzden size bir tavsiye yapamayacağım:((

      Sil