Minik bir Gratis alışverişi ( Alışveriş günlükleri # 7 )

Akdemir's Home

  Merhaba, uzun zamandır blogumu kimsesiz bıraktığımın farkındayım. Bayram , hemen akabinde okulların açılması okul alışverişi.... derken bloguma fazla vakit ayıramadım. Bu koşturma arasında dışarıya kendimi atmışken yol beni Gratisin önüne getirdi. Çok fazla bir şey almayayım sadece ihtiyaçlar derken bakıyorum kendimi tutmakta zorlanıyorum "eee birkaç fazlalık göz çıkarmaz" derken kendime de ufak tefek şeyler aldım. Aslında kendime pastelin siyah hafif simli göz kalemi almaktı niyetim ancak onu bulamadım. Bir dahaki alışverişte bulurum artık:))
Akdemir's Home

Aldıklarıma gelirsek kızım için bir makyaj çantası aldım. Makyaj için yaşı daha çok küçük .  İçerisine telefonunu ya da krem ve parfümünü koyar. ( cadı anne modu!..)

Akdemir's Home


Ergenlik çağının en büyük sıkıntısı da sivilcelerdir. Bunun önüne geçme yolu da temizlik . Bunu için yine kızıma   NEUTROGENA DEEP CLEAN TEMİZLEME JELİ & MASKE aldım. Evde sivilce karşıtı temizleme jelimiz olduğu için bunu haftalık maske olarak kullanacağız.


Akdemir's Home


Kızıma alırım da oğluma olmaz mı? Onun sivilceler ile başı daha büyük dertte!... Onun da kullandığı ürünlerin yanında cildi rahatlatması için Nivea Maske aldım.  Biraz daha yaşı büyüyünce bana kızıp bu ürünleri kullanmayabilir. Ancak hala annesinin sözünden çıkmıyor:)))
Akdemir's HomeAkdemir's Home


Kendime ise bu parfüm refillini aldım. Çantamda rahatça parfüm taşıyayım ve fazla yer kaplamasın istiyorsanız çok güzel bir ürün bu. Hemen doldurup çantama atacağım da tek sorun hangi kokuyu dolduracağım:))) Ne büyük problem değil mi?

Akdemir's Home

 Kasanın yanında indirimde olduğunu gördüğüm ya da zannettiğim bu kremleri de denemek üzere aldım. Kasadan geçerken indirimde olmadıklarını görüp hayal kırıklığına uğrasam da yine de almaktan vazgeçmedim. Üç farklı kokuda el kremleri. Zambak, lavanta ve gül... Ben kokularını çok sevdim. Bir alışveriş daha böylece bitti. Alması da yazması da çok zevkliydi. Bir dahaki yazıda görüşmek üzere......



Yorum Gönder

3 Yorumlar