Vichy Dercos Kepeğe Karşı Etkili Bakım Şampuanı

Akdemir's Home


  Merhaba arkadaşlar:) Bugün sizlere çok memnun olduğun ve beni büyük bir sıkıntıdan kurtaran bir şampuandan bahsedeceğim.
  Öncelikle sorunumdan bahsedeyim. Şampuanın adından da anlaşılacağı gibi kepek şampuanı. Evimizde bir kepek sorunu var ancak sorun bende değil. İnsan kendisinde olan sorunları bazen önemsemeyebiliyor ancak sorun çocuğunda olunca durum bambaşka bir hal alıyor.
   Kızım ilkokula giderken bir gösteride spiker rolü almıştı. Biz onun saçları biraz parlasın diye sim sürmüştük. Başımıza gelecekleri bilsek sürer miydik hiç? Benim kızım alerjik ve hassas bir bünyeye sahip. Her türlü katkı maddesi onda alerji yapıyor. Sim de sadece saçta bir zararı olmaz diye düşünmüştük ancak aksine başımıza büyük işler açtı. Bir kepek sorunu sardı ki başımıza sormayın. Kepek şampuanları kullandık bilinen ve etkisi kanıtlanmış firmalardan bir işe yaramadı... ph dengesi cilt ile uyumlu , hassas kimseler için ve katkı maddesi içermeyen kaliteli bir markadan kullandık biraz azaldı ancak tamamen yok edemedik. Sonra internette bir yerden Vichy'yi duydum.  Dercos şampuanın işe yaradığını söylüyorlardı. Bir umut biz de sarıldık. Vichy 'nin bazılarında alerji yaptığını duymuştum ve açıkçası endişe ile de olsa kızıma uyguladık.

Akdemir's Home

   İlk yıkamada saçlara uyguladıktan sonra iki dakika bekletip yıkayın sonraki seferler ise normal yıkayabiliyorsunuz diyordu. Biz ilk yıkama sonrası daha kepeklerdeki azalmayı fark ettik. Üçüncü yıkamadan sonra ise neredeyse kepek kalmamıştı. Neden daha önce duyup denemedim diye hayıflandım. Fiyatı biraz pahalı ancak kesinlikle verdiğim paraya değdi.
Akdemir's Home

Şampuan paraben içermiyor . Vichy saç derisi mikrobiyomunda kepeğe sebep olan bir dengesizlik keşfederek mikrobiyom dengesinin korunmasına yardımcı Selenyum DS Teknolojisi kullanmış . Bu şampuanlarda yeni formül ve yeni koku kullanmışlar. Kokusu çok da güzel . ben çok sevdim.

Şampuan Selenyum Disülfür  içerdiği içi,n tahriş olmuş cilde  uygulamayın ve göz ile temasından kaçının.


                              

Yorum Gönder

0 Yorumlar