Crabtree & Evelyn El Kremleri


                     Blogumda el kremlerimi yazmaya devam ediyorum.

                   Bugünkü konuğum : Crabtree & Evelyn El Kremleri


Akdemir's Home


  Bu üçlü şekerleri Gratis'ten aldım. Bir İngiliz markası olan Crabtree & Evelyn ülkemizde bildiğim kadarı ile sadece Gratis mağazalarında satılmaktadır. Ben bir kutuda yer alan üç çeşidini aldım kremlerin. Lavanta, gül ve zambak kokularını içeriyor bu çeşitler.  Her biri 25 mg , tam çantada taşımalık. Kokuları ise bence güzeller. Zambaklı olan benim , gül olan kızım , lavantayı ise oğlum aldı:)) Eve gelir gelmez paylaşıldı kremler, eşime kalmadı;)

   Metal tüplerde satılan bu kremleri çok estetik buluyorum. Üstelik bu marka hayvanlar üzerinde test yapmıyor. Nemlendirici seramidler, antioksidan açısından zengin E vitamini içerir. Ayrıca paraben, mineral yağ, phthalates ya da propylene glycol içermiyor.


Lily


Lily  Ellerimi sürer sürmez nemlendiriyor ve kokusu sayesinde müthiş bir ferahlık hissediyorum. Kış aylarında bahar ferahlığını yaşıyorum. Gözlerimi Kapatınca kendimi çiçek bahçesinde zannediyorum. Biter bitmez tekrar alacağım ve sevdiklerime hediye alacağım bir krem.

Gül

Rose: Gül kokusunu sever misiniz? O halde bu koku tam size göre. Gülün o naif kokusunu içinde barındıran bu krem aynı zamanda elleriniz için gerekli bakımı da yapıyor.

Lavanta

Lavander:  Lavanta tarlasında bir yolculuğa ne dersiniz? Lavanta kokusu her zaman temizlik ve bakımı hatırlatıyor bana . Bu krem de kaçamak yapmak için ideal...
 
25 gr lık ambalajlarda satılan ürünün ömrü 24 ay. Ürünleri tüm Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.


                              

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Tam bir krem tutkunuyum. Hele de böyle minik olanlarından koleksiyon yapıyorum :) Çok tatlı görünüyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayılıyorum farklı renk ve kokuda olanlara...

      Sil