Doğum Günü Alışverişim



   Yaş ilerledikçe doğum gününüm benim için olan önemi de azalıyor. Çok sevmiyorum nedense ... Doğum gününün tek avantajı yapılan indirimler oluyor. Aslında o da avantaj mı yoksa parayı cüzdandan çıkarmanın bir yolu mu bilinmez:)) Bir çok firmadan indirim mailleri ve mesajları geldi. En çok da kozmetik firmalarından. Ben aynı zamanda bir kitap blogu olarak yayınevleri ve kitapçılardan da aynı ilgiyi beklerdim fakat olmuyor işte:((

   Çok fazla masraf yapmak istemediğin için bütçeyi biraz kısarak bir şeyler aldım. Gerçi aldıktan sonra her seferinde beni yine kandırıp fazla ürün sattılar diye kızsam da aldıklarım hoşuma gidiyor.

   Bu doğum günümde sadece iki mağazadan alışveriş yaptım. Doğum günlerimin vazgeçilmezi Yves Rocher ve L'occitane. Geçen sene Douglas'tan da indirimli ürünler almıştım fakat bu sene yakın zamanda orada indirimden faydalandığım için gitmedim.

Gelelim aldıklarıma:
    
Tonik
İki al bir öde kampanyası
Şampuan
Dogun günü hediyesi

    
Kapatıcı
Biriken puanlarım ile aldım
Vücut sütü
Kendime hediye

     
































 
Her sene Yves Rocher dan parfüm stoklardım. 2 al 1 öde kampanyası ile. Stok hala erimediği için bu sene sadece oğlum için iki adet Akne Kızarıklıklarını Hafifleten Gözenekleri Arındıran Matlaştırıcı Tonik aldım. Kızım için  vücut sütü Mango-kişniş aldım. Bu ürün 2 al 1 öde kampanyasına dahil değilmiş. Bu da saçmalık geldi. Doğum günü kampanyası fakat her ürün dahil değil.... Bana da hediye olarak şampuan verdiler.



Tonik
Kendime aldıklarım
Şampuan
Hediye testerlar

Tonik
Kızımın beğendikleri
Şampuan
Kamyonun içindekiler

tester
Kızıma verilen testerlar



L'occitane de hediye olarak yapılan cilt bakımından sonra çok beğendiğim BB kremi aldım. Saçları açmayı ve taramayı kolaylaştırmayı vaat eden saç spreyi ve almond duş peelingi aldım kendim için. Bir de L'occitane  100. yıla özel kamyon şeklinde bir kutuda bazı ürünlerini satıyordu. Bu ürün de kızımın hoşuna gidince onu da aldık  .

   Fazla olmasa da doğum günümde kendimizi şımartmak için aldıklarımız bunlar....


                               Akdemir's Home

Yorum Gönder

0 Yorumlar