Domol Renk Ayırıcı Mendiller


Domol Renk Ayırıcı  Mendiller

   Renk ayırıcı mendilleri ilk duyduğumda açıkçası hiç güvenmemiştim. İtiraf etmem gerekirse para tuzağı olarak düşünmüştüm. Çamaşır yıkarken  hiç bir problem ile karşılaşmamıştım da . Zaten herkes gibi ben de çamaşırları renklerine göre yıkıyorum ve renk karışması gibi bir durum da olmamıştı. Taa ki bir gün açık renklileri makineden çıkarttıktan sonra karşılaştığım bir manzaraya kadar ... Düşük sıcaklıkta ve ayrı ayrı yıkamama rağmen eşimin gömleğinde nereden geldiği belli olmayan renkler vardı. Diğer çamaşırlar arasında bu renk bir çamaşır da yoktu ancak sonuç ortada olunca inkar etmenin de gereği yok olan olmuştu... İşte bu durumdan sonra tanıtım numunesi olarak verilen renk ayırıcı mendiller aklıma geldi. Bir paketin içerisinde iki tane vardı ve ben bir sonraki çamaşır macerasında bunları kullanmaya karar verdim. Belki de işe yarardı ve kullananların bir bildiği vardı.

  İşte o günden sonra açık ya da koyu fark etmez her çamaşır yıkarken bu mendilleri kullanıyorum. Yaklaşık olarak bir yıl boyunca kullanıp memnun kalınca sizlerle paylaşmaya karar verdim.

Öncelikler ürünün özelliklerinden bahsetmek istiyorum  . Renk Ayırıcı Mendil  yıkama işleminde giysilerin solmasını ve renklerin birbirine karışmasını engeller. Her yıkama işleminde kirle beraber diğer çamaşırların boyları da suya karışır ve böylece diğer giysilere geçebilir. Domol renk ayırıcı mendil kir partiküllerini ve akan boyaları toplamaya yardımcı olur. Giysilerin renkleri solmaz ve ilk günkü gibi canlı ve yeni kalır.

Domol Renk Ayırıcı  Mendiller


 Kullanımını da kısaca anlatmak istiyorum .  Çamaşır makinesi boşken  Domol renk ayırıcı mendili makinenin haznesine yerleştirin. Çamaşırları makineye koyup yıkama işlemini başlatın. Yıkama işleminden sonra kullanılan bezi normal evsel çöplere atın. Beyaz çamaşırlarda   1 mendil , renkli çamaşırlarda  ya da beraber yıkanan renkli ve beyaz  çamaşırlarda 1- 2 mendil yeterli oluyor. Çok renk veren giysilerde (kot , ipek gibi ) 3 mendil kullanılabilir.

Bir pakette 24 mendil bulunuyor .  Fırsat buldukça indirimde stokluyorum ben mendilleri. Kullanmaya başladıktan sonra renk karışması olayı olmadı . Makineden çıkan mendildeki renk değişimini gördükten sonra sürekli kullanmaya karar verdim . Sizler için  aşağıdaki görselde öncesini ve sonrasını paylaşıyorum .

Domol Renk Ayırıcı  Mendiller



 Bir de dipnot olarak belirteyim , firma çok miktarda karışık renkli çamaşır bir arada yıkanırsa mendil yardımıyla renklerin birbirine geçmemesini garanti etmiyor. Dediğim gibi ben bir yıldır hiçbir sorun ile karşılaşmadım . Henüz bitmeden yedeklediğim ürünlerden oldu Domol Renk Ayırıcı Mendiller.



                               Akdemir's Home







Yorum Gönder

1 Yorumlar