Yves Rocher Alışverişim

 Yves Rocher Alışverişim

   Merhaba, Yves Rocher sevdiğim markalardan olsa da uzun süredir oradan alışveriş yapmıyordum.  Son doğum günü alışverişinde bolca ürün alınca ve benzerlerini daha ucuza bulunca gitme ihtiyacı hissetmemiştim.

    Sürekli olarak  indirim mesajları atan firma zaten kendilerini unutmanıza imkan vermiyor . Şaka bir yana sürekli indirim yapacaklarına firmalar fiyatları indirim fiyatına sabitleseler süründen kazanırlar.  Sürekli indirim bir süre sonra inandırıcılığını yitiriyor.

  Kızım için en kepek önleyici şampuan kullanıyoruz ve en çok memnun kaldığımız marka Yves Rocher oldu.  Şampuan az kalınca ve yine indirim mesajı gelince değerlendirmek istedim. 

Yves Rocher Alışverişim

 Kızımın için aldığım kepek önleyici şampuanın yanında kendim için de göz kremi aldım.  Gözlerim için bu sıralar neme ihtiyacım olduğu için Hydra Vegetal serisinden almayı tercih ettim.

  Gelen indirim mesajında her 60 TL lik alışveriş için 39 TL ödeyin ve Detox Şampuan hediyemiz olsun diyordu.  Kasiyerin yönlendirmesi ile sepete bir de Mangolu el kremi attık. Bu krem de bize 1, 5 tl ye geldi.  Şampuan hediyenizi de aldıktan sonra alışverişimizi sonlandırdık.

    Göz kremini kullanmaya başladım bile.  Bir süre kullandıktan sonra fikirlerimi buradan paylaşırım yine.  Detox etkili şampuanı da çok merak ediyorum  . Henüz onu kullanmaya başlamadım.  Siz kullandınız mı?  Kullandıysanız fikirlerinizi yorum olarak paylaşırsanız sevinirim :))

                               Akdemir's Home







Yorum Gönder

2 Yorumlar