Estee Lauder: Revitalizing Supreme Global Anti-Ageing Eye Balm

Akdemir's Home


Makyaj yapmayı çok sevmeyen ben cilt bakımı yaptırmayı ve kendim de cilt bakımı yapmayı seviyorum. Bakımlı olmak makyaj yapmak değildir bana göre. Cildi temiz tutup balım ürünlari kullanarak da bakımlı olabiliriz. Cildimiz canlı  ve sağlıklı olur. Bugün cilt bakımının vazgeçilmezi göz bakımından bahsetmek istiyorum. BElli bir yaşdan sonra göz çevremiz daha bir hassaslaşmaya başlıyor.  Gülerken ya da güneşli bir günde gözlerimizi kıstığımız zamanlar göz etrafında kırışıklarımız oluşuyor ve bunlar zamanla yer ediyorlar. Ne kadar kendimize dikkat etsek de kozmetiklerden de yardım almamız kaçınılmaz oluyor. Benim en büyük
yardımcım Estee Lauder'dan Revitalizing Supreme Global Anti-Ageing Eye Balm. Göz etrafında kaz ayağı ya da başka bir sıkıntım olmasa da zaman sonuçta hepimizin aleyhine işliyor. Bu durumu lehime çevirmek için en büyük yardımcım göz kremim. Gözlerim çok kuruyup bazen beni rahatsız ediyor. Eye balm'ım yoğun nemlendirme etkisine sahip olduğu için çok az bir miktar bile kullanmak beni rahatlatıyor. Yoğun bir kıvamı ve yüksek nemlendirme kapasitesi olduğu için göz maskesi olarak da öneriliyor. 
Akdemir's Home


Etkilerini ve düşüncelerimi sıralamam gerekirse:
*Maske olarak kullanımını sevdim ve nemlendirmesi yeterli.
*Sabah ve akşam olmak üzere iki kez kullanımı öneriliyor. Ben günde iki kez değil bazen iki günde bir uyguluyorum. hergün düzenli uygulayınca göz etrafında beyaz nokta oluştuğunu fark ettim. Cildime fazla yağlı geldiğini düşlünüyorum. Bu nedenle sadece nem maskesi olarak uyguluyorum.
Akdemir's Home

*Kıvamı bana göre fazla yoğun.



*Kokusunu sevdim. Hafif ve rahatsız etmiyor.
*Kampanya dönemlerinde oldukça uygun fiyata alınabiliyor. Ben yılbaşı kampanya döneminde almıştım. 5ml göz kremi ve çanta boy maskara 25 tl idi. Ben üç adet aldım ve bir normal boy krem miktarına denk geldi fiyat ise yarısına. Üstelik üç adet de küçük boy maskaram oldu:))

Güzellik dolu günler sizin olsun:))

Yorum Gönder

0 Yorumlar