Loreal Excellence Intense - Tavsiye Meleklerinden Hediyem

Tavsiye Melekleri

Bugün gelen kargo ile çooook sevindim. Kargo  görevlisi kocaman bir paket verince şaşırdım. Bu kadar büyük bir paket beklemiyordum. Tavsiye Meleklerinden geldiğini görünce çok şaşırdım çünkü daha dün telefonla saç rengimi sormuşlardı, bugün elime geçti. Hızınız ve bu güzel paket için teşekkürler Tavsiye Melekleri....



Paketin  içerisinden çok güzel ciciler çıktı.

Kapağı açınca bu güzel görüntü ile karşılaştım. Çok güzel süslenmiş...

Tavsiye Melekleri

Renk olarak ben 6.13 Mocha Kahveyi tercih ettim.

Tavsiye Meleği

4 adet kupon çıktı kutudan. Watsons mağazalarında geçerli bu koponlarla Loreal Paris Excellence Intense saç boyasını 9.90 Tl ye alıyoruz. Bu kampanya 30 Hazirana kadar geçerli. Bir de çok hoş bir kalem göndermişler:))

Tavsiye Melekleri


Dört adet dergi çıktı paketten. Birisini arkadaşıma hediye ettim bile...

Tavsiye Meleği

Bu dolu dolu paket için Tavsiye Meleklerine tekrar teşekkür ederim. Boyayı kullanında saç rengimi tekrar paylaşacağım.Siz de TAvsiye Meleği olmak isterseniz tık tık...   Sevgilerle♥

Yorum Gönder

0 Yorumlar