Kozmetik Alışverişim.... #1

Akdemir's Home


    Bu yazıyı bir süredir yazmayı planlıyordum fakat insanın planladığı maalesef ki bazen olmuyor. Benimkisi ise biraz tembellikten aksadı:))) Kozmetik alışverişini eminim bütün bayanlar yaşı kaç olursa olsun çok severler. Muhteşem kokular ve renkler bizi cezbederler adeta. Keşke fiyatları daha uygun olsa da biz de rahat rahat istediğimizi alabilsek.... Ama durum malum.... Kozmetik lüks olarak geçince vergileri de fazla oluyor ve biz istediğimiz çoğu ürünü rahat rahat almıyoruz. Ben ihtiyacım olanların bir kısmını ve kızım için de ufak bir hediye alarak bu alışverişimi tamamladım.

Akdemir's Home

Douglas'a güzellik uzmanı geldiği için beni de cilt bakımına davet etmişlerdi. Kullandığım ürünlerin bir kısmı bittiği için bana cildime yönelik Dior'dan iki ürünü tavsiye ettiler. Hydra Life nem maskesi ve diğeri de temizleyicim. Geçen yazımda Yves Rocher'dan aldığım Selülit Kremim bittiğinden bahsetmiştim. Bu sefer ise internetten araştırıp kullananların memnun kaldığını okuduğum Biotherm'dem Celluli Eraser'ı aldım. Bir süre kullandıktan sonra Ayrıntılı olarak yorumlarımı paylaşacağım.

Akdemir's Home

Gratis'in önünden geçerken de dayanamayıp içeriye daldık kızım ile. Hep kızımdan bahsediyorum. Kızım henüz 14 yaşında ancak alışverişte benim en iyi arkadaşım:))) Beraber alışverişte çok eğleniyoruz. Bu ojeleri de Gratis'ten çok uygun fiyata aldık. Bunlar tırnaklar için değiller. Yazın kızım ile bir etkinlik yapmayı planlıyoruz. Saksıların içerisine ve bahçenin bazı yerleri için kozalak ve çakıl taşlarını ojeler ile boyamayı düşünüyoruz. Sonuçlarını sizler ile yine burada paylaşırım:)))

Akdemir's Home

Essence- Like a trip to New York  kokusunu çok sevdiğim için bu küçük boyunu aldım. Çanta içerisinde rahatlıkla taşınıyor.

Akdemir's Home

  Yine Gratis'ten kızım için aldığım çok hoş bir manikür seti. Sırf görünüşü yüzünden aldığımı söylemeliyim. İçerisindeki malzemeler özellikle cımbız çok kaliteli olmasa da sırf baykuş yüzünden ve içerisindeki malzemeleri koruduğu için aldık. İçerisindeki cımbızı değiştirdikten sonra çok daha kullanışlı oluyor.

     Resimleri çekmeden önce tüm ambalajları dayanamayıp yırttığım için ambalajlı resimleri paylaşamıyorum. Bir alışveriş yazısının daha sonuna geldik.... Hepinize mutlu günler:)))))

Yorum Gönder

0 Yorumlar