Kahvaltıda bir alternatif : Milföy Pizza



   Ben öğünlerden en çok kahvaltıyı severim. Özellikle peynirin benim için ayrı bir önemi vardır. Her çeşidini çok severim! Hmm sanırım koyun peynirini yemediğimi söylemeyi unuttum. Doğruyu söylemek gerekirse inek peynirinin her çeşidini severim... Benim için kahvaltıda fazla çeşit olmasa da olur. Ancak çocuklar için farklı lezzetler yaratmaya uğraşıyorum ki kahvaltıdan zevk alsınlar. Bugünkü kahvaltı konuğumuz basit, kolay bir o kadar da çocukların bayıldığı Milföy Pizza oldu. Akşamdan buzluktan indirip buzdolabının soğutucu bölümüne koyduğum milföyler olduktan sonra gerisi teferruat!

   Milföyler ikili şekilde paketin içerisinde bulunuyorlar ve ben de bu çiftleri ayırmaya kıyamadım ;) Fırını 210 dereceye ayarladım ki ben malzemeleri hazırlarken o da hazır olsun. Yağlı kağıt serdiğim tepsiye Kişi sayısı kadar ikili milföyleri koyuyorum. Kenarlardan birer santim boşluk bırakarak çiziyorum. İç kısımları ise bıçakla deliyorum ki fazla kabarmasın.
Akdemir's Home

210 derecede ısıttığımız fırında 10 dakika pişiriyoruz. O pişedursun biz de pizza malzemelerini hazırlıyoruz. Ne koymak istersek. Ben standart olarak salam, sosis, sucuk hazırladım. Kaşar peynirini çıkarttım, Ketçap, ve zeytin ezmesini hazırladım.

   10 dakika sonra fırından çıkan milföylerin üzerine biraz ketçap döküp fırça yardımı ile her tarafa eşit miktarda sürdüm. Üzerlerine biraz kaşar peyniri rendeledikten sonra salam , sosis ve sucuğu rastgele yerleştirdim. Zeytinlerin çekirdeklerini çıkarmak canım istemediği için evde olan zeytin ezmesinden rastgele  küçük miktarlarda koydum. En üste tekrar kaşar peyniri rendeleyip bir miktar kekik serptim ve tekrar fırına verdim.

Akdemir's Home

 Bir 10 dakika daha kaldı fırında ve..... İşte pizzamız hazır!!  Gülümseyen yüzler ve mutlu bir kahvaltı sofrası...

Afiyet olsun....

Yorum Gönder

0 Yorumlar