Alışveriş Günlüğü... #2

Akdemir's Home

  Alışverişe çıktığımda bir şey almasam bile mağazaları gezmek beni rahatlatıyor. Tamamen tüketici bir topluma dönüşmeye başladığımız için alışverişte kendimi frenliyorum. Ama nereye kadar! İndirimleri takip ediyorum alışverişte, aile ekonomisine katkıda olmak adına. Fakat son zamanlarda ne hikmetse sürekli bir indirim olduğu söyleniyor. Sürekli bir indirim var ancak fiyatlar sonuç itibari ile hiç de inmiş gibi durmuyorlar. Sürekli indirimin de bir esprisi ve inandırıcılığı da kalmıyor.

Gelelim aldıklarıma. Bu alışverişi bir günde yapmadım. Birkaç alışverişimin toplamı olarak yazmak istedim , çünkü her defasında bir ya da iki ürün için yazı yazmak istemedim. Şimdi sırası ile alışverişlerime geçelim:

Akdemir's Home

Rossman Alışverişim: Rossman son zamanlarda favori alışveriş mekanım. İthal ,kaliteli ve uygun fiyatları ile gönlüme taht kurduğunu söyleyebilirim.

Domol fırın ve ızgara temizleyici: Bu üründen çok memnun olduğumu söylemeliyim. Fırın ve ızgaraları yorulmadan pırıl pırıl yapıyor. Fiyatı da eş değerlerine göre çok uygun. Bir ara bu ürünün kullanılması ve sonuçlarını de resimleyip paylaşmayı düşünüyorum
Essence like a  walk in the summer rain: Ferahlatıcı , taze ve çiçeksi bir kokusu var. Çok çok kalıcı olmasa da verdiği ferahlık hissi ve kokusu beni mutlu ediyor. Üstelik de indirimli yarı fiyatına aldım:)) Biri bana , biri kızıma...
Manikür - pedikür seti: Kendi taşıma çantasında içerisinde tüm aparatları bulunduran ve pille çalışan çok pratik bir alet. Çantama atıp tatilde yanımda rahatlıkla taşıyabilirim. Görünüşü çok hoşuma gitti. Kullandıktan sonra sonuçlarını paylaşacağım:))
Essence longlasting lipstick - 02 Porselain Doll:   Bu benim kullandığım ilk Essence rujum olacak . Bakalım memnun kalacak mıyım?
Akdemir's Home


Douglas Alışverişim:

Douglas girip gezmeyi sevdiğim mekanlardan bir tanesi. İçerisindeki atmosferi seviyorum. Daha önceden alıp kullandığım Douglas Facial Water'ın  xs boyunu aldım. Sıcaktan bunalan ve hassas cilt yapısına sahip çocuklarımın okul çantalarına koydum. Yazın da uzun araba seyahatine çıkarsak yolda lazım olacaklardır. Yine seyahat boy duş jeli aldım. Malum yaz geliyor ve her daim çantamda kendi ürünlerimi taşıyabilmeliyim:))

Akdemir's Home


L'occitane Alışverişim:

 L'occitane internetten tanıdığım ve merak ettiğim bir marka idi. İnternetten almaya cesaret edememiştim hiçbir zaman. Nihayet burada bir avm de açılınca meraktan hemen mağazayı dolaşmaya gittim. Fiyatlar biraz fazlaydı ancak %30 luk bir indirim yapmışlardı. Çok fazla ihtiyacım olan ürün olmadığı için mağazayı ve ürünleri inceledim. Elim boş çıkmamak için de iki ürün aldım. Bir tanesi Hydra Vital  Face Mist diğeri ise seyahat boy şampuan. Bu ürünleri de kullandığım zaman yorumlarımı yazacağım.
   Güneş koruma ürünlerini de merak ettim fakat ellerinde tester olmadığı için almadım. Sonuçta evde bir yığın güneş koruyucu var. Ben kızım için alerji yapmayacak ve onun hassas cildine uyum sağlayacak bir krem veya losyon arıyorum. Şu ana kadar aldıklarım elimde kaldı çünkü kızım kullanamadı. Artık tester alıp denemeden yeni bir ürün almayacağım. Ancak tester da bulamıyorum yok deniyor.



English Home Alışverişim: 

Englis Home gerek ürünleri gerekse renkleri ile tüketiciyi cezbeden bir mağaza. Yeni çıkardıkları Body Mist'lere ise bayıldım. Kokuları hafif ve yormuyor. Kendime Jasmine, kızıma soft , oğluma ise Formen aldım. Şİmdiden bayıldığımı söylemeliyim, kullanmaya devam ettikçe fikrim değişecek mi bekleyip göreceğiz:))





Yorum Gönder

0 Yorumlar