Audrey'in Şekerleri blogundan kazandığım hediyelerim geldi....

Hediyelerim

Güzel bir günden herkese Merhaba! Ben bugüne sabahın erken saatlerinde gelen kargom ile çoook mutlu başladım. Sabah saat daha 9.30 bile olmadan kargom geldi. Üstelik Aras Kargo! Hayret ettim , sanırım bu kargo şirketinde iyileşme var. Çünkü İstanbul'dan Eskişehir'e 1 günde gelen kargo Eskişehir'de olan evime 5-6 günde zor geliyordu. Kargo gelince hemen üstüne atlayarak paketi açtım ve bu güzel ciciler ile karşılaştım. Bu güzel hediyeleri görüp de sevinmemek mümkün mü? Teşekkür ederim Audrey'in Blogunun sahibesi İrem Hanım:)) Buradan Audrey'in Şekerleri blogunu ziyaret edebilirsiniz.

   Gelelim hediyelerime:
hediye1

   Hediyelerim bu güzel makyaj çantasının içerisinde geldiler. Beklediğimden daha büyük ve renkleri çok güzel. Severek kullanacağım.

hediye 2

5 adet renkli tırnak törpüleri. Renkleri çok şekerler.


Ojenin rengine bayıldım , ancak kızım hemen el koydu:(

hediye
Body splash melon love. Hafif bir kavun aroması mevcut. Pembe ve tombik ambalajını kokusundan daha çok sevdim:))

hediyeHediye


Mini kabuki fırçaya bayıldım. Çok işime yarayacak kendileri...

hediye hediye


Sugar coral isimli bu allık . Ambalajını ve rengini sevdim. Kullanmaya başlayınca ürünün özelliklerini sizlerle paylaşırım.



Bronzing Powder - Gorgeous Tan bu yaz severek kullanacağım ürünlerin arasına girdi. 


Minik far paletlerim vardı ancak bu ebatta bir paletim yoktu.  Mat , metalik ve ışıltılı renklerden oluşuyor. Paletin yan tarafında ise iki renk allık mevcut. Görünümü çok hoş. Şimdilik kullanmaya kıyamam gibi geliyor:))

hediye

Son olarak ise makyaj süngerleri....

Bütün güzelliklerim bu kadar. Kendimi çok şanslı hissediyorum bugün;) Umarım hepiniz bugün benim gibi bol şanslı olursunuz.... Sevgiler♥♥♥

Yorum Gönder

4 Yorumlar