Maybelline Hydrasupreme 455 Flament Rose Ruj

Akdemir's Home

  Merhaba, birkaç gün önce Rossman alışverişi yazısında aldığımdan bahsettiğim ruju bugün ayrıntılı olarak sizlerle paylaşmak istiyorum.

Akdemir's Home

Bir ruju alırken rengi kadar dış görünüşü de önemlidir benim için. Maybeline Hydrasupreme ruj serisi dış görünüşü ile benden tam not aldı. Bence çok şık görünüyor.
Akdemir's Home


Maybeline reyonunda tüm renklerin testerlarını bulamadım. Zaten indirimde olduğu için bir çok renk tükenmişti. Kırmızı tonlar arıyordum fakat bu rengi görünce aşık oldum.

Çok hoş pembe ve hafif ışıltılarla bezenmiş.

Dudakta görünümünü sevdim ancak kalıcılığı pek fazla değil maalesef. Kokusu ise muhteşem. Dudaktaki tadını da sevdim:)))
Akdemir's Home

Yoğun nemlendirme vaat ediyor ve bana göre bu vaadini gerçekleştirmiş. Ben bu ruju çok sevdim. İndirimler bitmeden farklı renklerini de almayı düşünüyorum.

Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. Bu tam benim aradığım inceleme merak ediyordum bu ürünü çok teşekkür ederim canım:-) bloğunu takibe başladım bloğumu takib edersen çok çok memnun olurum:-)
    http://www.fatmadenizz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma hoş geldiniz. Ben de takibe aldım:)) Sevgiler♥♥♥

      Sil
  2. Merhabalar :)
    İade-i ziyarete geldim takibe aldım sizi.Güzel günlerde kullanın rujunuzu bu seriyi ben de merak ediyorum.

    YanıtlaSil