Rossmann Alışverişim... ( Alışveriş günlükleri # 3 )

Rossmann Alışverişi

    Evde market ve diğer alışverişleri haftalık olarak yapıyoruz ailece. Bu hem daha kolay oluyor hem de paketleri taşıyacak birileri oluyor yanımda ;) Her alışveriş maceramda Rossmann'a mutlaka uğruyorum. Her hafta değişik ürünler gelmiş mi diye bakmak ve ürünleri incelemek hoşuma gidiyor. Sırf kozmetik değil ihtiyacım olan her ürünü bulabiliyorum Rossmann'da.

Rossmann Alışverişi

Gözlük temizleme mendilleri bir pakette 52 tane var, üstelik de aromalı. Biri elma , diğeri limon aromalı. Çocukların ikisi de gözlüklü olunca bolca kullanılıyor. Tanesi 3.59 tl .

Rossmann Alışverişi

Saç kesme makasları oldukça kaliteli ve çok uygun fiyata bulunca aldım. Bazen evde saçları kuaföre gitmeden düzeltmek gerekiyor. Bu makaslar böyle zamanlarda çok işime yarayacaklar. Makasların tanesi 9.99 tl. 2'li askı ise çok şirin. Mutfağımda kullanmayı düşünüyorum. Fiyatı 2.99 tl.

Rossmann Alışverişi

Rossmann'a gidip de kozmetiklere bakmadan olmaz... Rival deLoop ürünlerinde %20 indirim kuponu vardı elimde. Boyun ve dekolte kremini görünce denemek istedim ve hemen bir tane kaptım. Normal fiyatı 19.95. Çok çok ucuz , umarım işe yarar. reyonda gezerken Alterra'nın Hydro lifting serum'u gözüme ilişti. Güzellik uzmanının bana tavsiye ettiği serum fiyatı 300 tl idi ve fazla diye almamıştım. Bu serum'um fiyatının 19.95 olduğunu görünce resmen üzerine atladım. Ne derece işe yara bilemiyorum ancak bu fiyat ile denemeye değer. Ürünleri kullandıktan sonra ayrıntılı incelemelerini sizlerle paylaşacağım. Ayak deodorantını görünce sepete attım. Özellikle yaz aylarında uzun süre spor ayakkabı giyince bazen ayakta nahoş kokular olabiliyor. Bu deodorantı ayakkabılara sıkmayı planlıyorum. Umarım işe yarar;) Ruj reyonunu da gezerken Maybeline Hydra Supreme rujların indirimde olduğunu gördüm. Flamingo 21/455 rengini sevince de aldım hemen. Kullanmaya başlayınca ayrıntılı incelemesini yazacağım. Fiyatı 8.99 tl.

Rossmann Alışverişi

 Rossmann'ın kahvelerini seviyorum. Daha önce çekirdek kahve ve cappuccino almıştım. Cappuccino bana fazla şekerli geldiği için evde çocuklar içiyorlar. Bu sefer de lattesini denemek için aldım. Seveceğimi düşünüyorum. Fiyatı 11.95 tl.

Rossmann Alışverişi

Daha önce Domol'un deterjanlarını kullanıp memnun kalınca yumuşatıcılarını da denemek istedim. Almışken de 3 tane , her biri farklı kokulu aldım. Fiyatı 5.49 tl.

Rossmann Alışverişi

Bunlar da sepetimdeki son ürünler... Çelik evye parlatıcı olarak geçiyor ancak davlumbaz ve armatürleri de çok güzel parlatıyor. Pas lekelerini gideriyor. Kullandığım bitmek üzere olunca yedekledim.Fiyatı 3.99 tl.

    Alışverişimin hepsi bu kadar. Aldıklarım arasında sizin kullandıklarınız var mı? Yorumlarınızı bekliyorum:)))


Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Alterra'nın Hydro lifting serum'u Denedinizmi sonuç nedir bende almayı düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki kez denedim. Birşey söylemek için çok erken ancak ben pek sevmedim. Cildimde istediğim hissi ve etkiyi bırakmadı.

      Sil