Mutluyum.....

Akdemir's Home


Mutluyum , çünkü nefes alıyorum.
Yeni bir güne daha gözlerimi açtım.
Etrafımdaki renkleri görüp, kokuları alıyorum.
Güneş bir kez daha üzerime parladı.
Sağlık sorunları imiş kimin umurunda....
Hala hayattayım ve hala hissedebiliyorum.
Mutluyum;
Çünkü seviyorum, seviliyorum.
Çocuklarım etrafımda cıvıldıyor, tavşanlarım koşturuyor.
Güvendiğim insanlar arkamdan konuşuyormuş, yalan söylüyormuş
Umurumda mı!
Bilirim ki hiç bir kötülük karşılıksız kalmaz.
Hiçbir yalan gizli kalmaz.
Bizden daha büyük, bizi koruyan bir kuvvet var.
Kimsenin hakkını kimsede bırakmaz.
Mutluyum;
Çünkü huzurluyum
Kıskananlara inat.....
Mutluyum...
Çünkü herkese güvenmemeyi öğrendim.
Mutluyum....
Çünkü umursamamayı öğrendim.
Mutluyum...
Çünkü her şeye rağmen hayattayım!

Yorum Gönder

0 Yorumlar