Rival De Loop Boyun ve Dekolte Kremi


Akdemir's Home
   İnsanın yaşını ele veren bir bölgedir boyun. Yüzünüze ne kadar iyi bakarsanız bakın boynunuzdaki kırışıklıklar sizi ele verir. Ya da güneşte en çabuk lekelenen yer boynunuzdur. Buna rağmen en az önem gösterilen yer de maalesef boynumuzdur. İnce bir deri tabakası ile kaplı olan boynumuza genç yaşlarda iyi bakmaz isek yaş ilerledikçe o da bize küsecek kırışmaya ve sarkmaya başlayacaktır. Bunu için iyisi mi erken yaşlardan itibaren boynumuza da önem göstermeye başlayalım.

   Boyun ve dekolte kremlerinin fiyatlarını araştırdığım zaman bana fiyatları fazla gelmişti. Bu nedenle kullanmaktan sıkıldığım ya da değiştirdiğim ve elimde kalan nemlendiricilerimi boyun kremi olarak kullanıyordum. Rossmann alışverişimde Rival De Loop 'un da boyun ve dekolte kremi olduğunu gördüm ve fiyatı da indirimli 9.90 olunca denemek için aldım hemen. 


Akdemir's Home


  Yaklaşık iki haftadır kullanıyorum kremi ve yapısını, dokusunu, kokusunu sevdim. Kokusu bana biz çocukken annemin sürdüğü kremleri hatırlattı. Çok belirgin değil kokusu , hafif ve rahatsız etmeyen. 

Akdemir's Home

  Çok rahat sürülüyor ve cilt çok çabuk emiyor kremi. Sürdükten sonra verdiği histen hoşlandım. Bazı kremleri sürdükten sonra cildime fazla geliyor ve o bölgede çok fazla terleme oluyor. Bu kremde öyle bir rahatsızlık yaşamadım. 

Akdemir's Home

      Ürün ayrıca sağlıklı. Silikon ve paraben içermiyor, Shea yağı içeriyor ve vegan sertifikası var. Ben ürünü çok sevdim. Biterse tekrar almayı düşünüyorum. 

Yorum Gönder

0 Yorumlar