Ufak bir Watsons - Gratis Alışverişi ( Alışveriş günlükleri # 4 )


Akdemir's Home

  Günaydın:)) Yeni bir ay hepimize yeni umutlar , yeni mutluluklar getirsin.
Evden dışarıya dolaşmaya çıkınca nedense yaklarım beni önce kitapçılara sonra da kozmetik ürünleri satan yerler götürüyor. Kozmetik ürünlerini satan terlerin kendilerine has kokularını , rengarenk raflarını ve ürünleri denemeyi koklamayı seviyorum. Dün yine ayaklarım beni önce Watsons'a sonra da Gratis'e götürdü. Bu seferki alışverişim sadece duş jelleri üzerine oldu. Fiyat uygun ve indirimde ise bolca alıp banyo dolabında depoladığım ve daime elimin altında farklı çeşitlerin olmasını sevdiğim doğrudur. Gelelim aldıklarıma:

Akdemir's HomeAkdemir's Home

Watsons'tan Superdrug firmasına ait Dragonfruit&Vanilla duş kremi ve Mint&tea tree duş jeli aldım. Bu ürünler tamamen vegan ve hayvanlar üzerinde testler yapmıyorlar. Kokuları ise muhteşem. Dragonfruit ve vanilyalı duş kreminin kokusu adeta bir pastaya benziyor. Kokladığım zaman yemek istiyorum :)) Fiyatı:5.99 tl

Akdemir's HomeAkdemir's Home


Nane ve çay ağacı kokulu duş jeli ise kapağını açar açmaz müthiş bir nane kokusu sarıyor etrafı. Bu ferahlatıcı ve aynı zamanda çok taze bir koku. Bayıldımmm... Fiyatı: 5.99 tl
Akdemir's Home

Bu iki ürün ile 10 tl yi geçtiğim için Fa roll-on miniyi promosyon olarak 1.99 tl ye aldım.

Watsons'tan sonra Gratis'e uğradım.Saatlerdir ayakta ve yorgun olduğumdan maalesef Gratis'te dikkatsiz bir alışveriş yapmış bulunmaktayım.Aldığım ürünlerim içeriklerini ve nerede yapıldığına dikkat etmeden aldım. Ancak bugün bu dikkatsizliğimi fark ettim ve çok üzüldüm:((

Gelelim aldıklarıma ve yaptığım hatalara....

                           Akdemir's HomeAkdemir's Home


 BeeBeatuty'nin Coffeemania duş jelinin kokusuna bayıldım. Sütlü kahve gibi kokuyor. Severek kullanacağım bir ürün. Fiyatı: 4.95

  
   Diğer ürün ise yine BeeBeatuty den tatlı badem ve narlı vücut peelingi. evdeki peelingim bitmişti ve yenisini almam gerekiyordu. Bu ürünü görünce gerek şişesi gerek rengi gerek kokusu beni mest etti ve attım hemen sepete. Normalde ürünlerin arkasını okurum ancak yorgunluktan her şeyi oldu bittiye getirdim. ürün çok güzel ancak İsrail'de yapılmış. Bunu gözden kaçırdım:( ve de içerisinde iki çeşit paraben var. Bu hatalarım bana 16.90 tl ye mal oldu. Bunları fark etmiş olsam kesinlikle almazdım....




Gratis alışverişinde yine promosyon olarak indirimli Benri Fruty duş jelinden aldık . Ben muz kokulu olanından aldım Kokusu muzlu puding gibi. Çocuklar kesinlikle bu kokuya bayılacak:))

Bir alışveriş yazısı daha bitti. Bir dahaki alışverişimi daha dikkatli yapacağım!....

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Güle güle kullan canım aldıklarını:-) deneyimlerini mutlaka bekliyoruz:-)

    YanıtlaSil