Biotherm - Celluli Eraser



Yves Rocher dan aldığım selülit kremim bitince internette araştırma yaptım ve Biotherm - Celluli Eraser dan çok memnun olan bayanlar olduğunu gördüm. Ben de meraktan bir de bunu denemek lazım diye hemen aldım. Bu kremlerin fiyatları çok da uygun değiller.  Yine de kullanmak lazım . 


  Bu ürünü alırken başka bir kozmetik firmasının ürününü de tavsiye ettiler, o aroma terapi olarak geçiyor ve arada 60 tl gibi bir fark vardı. Koku çok da lazım değil bana dedim ve bu ürünü aldım.

  Biotherm - Celluli Eraser'ın da çok güzel bir kokusu varmış , eve gelip açınca kokusunu çok sevdim. Hafif limonumsu bir turunçgil kokusu. Tam bana hitap ediyor.

  Bu tarz ürünleri düzenli kullanmak gerekiyor. Ancak hayat koşturmasında arasında maalesef ben çok da düzenli kullanamıyorum. Her zaman dedikleri gibi tek başına yeterli değil bol su ve spor da gerekli. Bazen bu tarz ürünlerin sadece psikolojik olarak bizi rahatlattığını düşünüyorum:))

   Ürünün etkisine gelirsek bende çok fazla selülit olmadığı için pek bir değişiklik fark etmedim. Sırf kokusu ve hissettirdiği güzel duygular için tekrar alır mıyım bilemiyorum. Belki indirime girer ya da hediye gelirse...


Yorum Gönder

0 Yorumlar