Gosh Lip Lacquer - 004 Flirty Lips






Merhaba , sizlere bana hediye gelen ve çok severek kullandığım Gosh Lip Lacquer - 004 Flirty Lips ten bahsetmek istiyorum. Görünüşü ile bir ojeyi andıran bu minik şeye bayılıyorum. Çantamda rahatça taşıyabiliyorum ve dizaynı itibari ile oldukça da rahat.



Fırçası ile çok kolay dudaklara uygulanabiliyor. Uç kısmındaki sünger yumuşak ve ne sürerken zorluk yaratıyor ne de dudaklarda bir aşınmaya sebep oluyor.


Rengi ise tam istediğim gibi. Dudaklarımda hafif bir parlaklık veriyor ve belli olmuyor. Oldukça doğal duruyor.
 

Yapısı itibari ile biraz yağlı. Kurumuş dudakları oldukça iyi yumuşatıyor ve bakım yapıyor. Ancak sıcak havalarda bu yağlı yapısı rahatsızlık hissi oluşturdu bende. Bu nedenle bana göre kış aylarında kullanmak için daha uygun. Bittiği zaman tekrar almayı düşüneceğim bir ürün. Ancak kolay kolay bitecek gibi durmuyor:))
                           

Yorum Gönder

0 Yorumlar