Kivi Frozen

Akdemir's Home


   Sonbaharın artık kendini iyice hissettirmeye başladığı bu günlerde soğuktan ziyade sıcak içecekleri  içmeye başladık. Yazın bir türlü bitmesini istemeyen ben inatla yazı anımsatan soğuk içecekleri inatla yapmaya devam ediyorum. Evde yani yapmaya başladığım bu lezzet benim favorim. Ben ona kısaca meyve yemenin en eğlenceli yöntemi diyorum. Çünkü çocukların önüne meyve tabağını koyduğum zaman yerken nazlıyorlar. Eğlenceli sunumlar ile içecek verildiği zaman ise kimse itiraz etmiyor. Hem lezzetli , hem eğlenceli hem de besleyici. Üstelik dışarıda içtiklerimize nazaran oldukça da ekonomik!...

   Kivi yüksek oranda C vitamini, folik asit ve potasyum açısından zengin bir kaynaktır. Yurdumuzda yetiştirilmeye başladıktan sonra fiyatları makul düzeye inen meyveyi artık her yerde bulmak mümkün.

   İçeceğimiz için malzemeler:
*3 Kivi
* 1 dolu tatlı kaşığı bal
*Bol buz
*Meyveli maden suyu ( limonlu veya elmalı)

Blenderın içerisine buzları koyuyoruz. - Ben iki buz kalıbının içerisindeki buzların hepsini koydum. - Buzların üzerine ksoyulup 2-3 e bölünmüş kivileri, balı ve 1 şişe maden suyunu koyup blenderi çalıştırıyoruz. Hepsi bu kadar.... Servis esnasında içeceklerin üzerine dondurma koyarak servis yapabiliriz.

Afiyet olsun!....



Yorum Gönder

0 Yorumlar