Minik Bir Rossmann Alışverişi ( Alışveriş günlükleri # 6 )

Akdemir's Home


  Her ne kadar bu sefer alışverişte birşey almayacağım, sadece bakmaya çıktım desem de farklı ve uygun fiyata birşey görünce dayanamıyorum. Kendimi ne kadar kötü hissetsem de bu kadar tüketici toplumu olmayalım desem de olmuyor. Size de aynısı oluyor mu bilmiyorum ancak güzel, albenisi yüksek ürünlerden vazgeçmek çok zor oluyor. Bu hafta da alışveriş yapmaya niyetim yoktu. Sadece yeniliklerden haberim olsum, güzel gören güzel düşünür diyerek dolaşmaya başladım. Rossmann her zamanki gibi yaptı yapacağını beni benden aldı.....
Akdemir's Home
Akdemir's Home


  Kızım için sivilce kurutucu bakarken Rival de Loop Clean-Care yüz temizleme fıçasını gördüm. İlk dikkatimi çeken ise her zamankş gibi fiyetı oldu. Piyasada farklı bir firmanın yüz temizleme fırçasının tanıtımlarını ve fiyatını görmüştüm. Bu fiyata asla almam demiştim. Rival de Loop'un bu fırçasının fiyatı çok cazip geldi. Üstelik reyonlarda bulunan % 20 indirim kuponu da olunca muhteşem oldu. Hemen aldım. İki adet pille çalışan cihazın iki yumuşak , iki de normal fırçaya sahip. Kullandıktan sonra yorumlarımı da mutlaka paylaşacağım.
Akdemir's Home

En son Watsons'dan aldığım vücüt peelingi ambalajı kullanırken parçalandı ve peelingim heba oldu. Onun yerine bir peeling aldım. Alterra 'nın kremlerini çok beğenmiyorum fakar vücüt peelingini hiç kullanmadım ve bu sefer onu denemeye karar verdim. Umarım bu kararımdan pişman olmam.
Akdemir's Home

Vücut spreyleri arasında limon kokulu olana bayıldım. Limon bana her zaman ferahlığı hatırlatıyor. Bunu eşime sana alıyorum diyerek sepete attım. Muhtemelen ondan çok ben kullanırım:)))
Akdemir's Home

Okulların açılma zamanı yaklaştıkça çeşit çeşit kırtasiye ürünleri de raflarda yerlerini alıyor. Rossmann 'da da her aradığımı bulabiliyorum. Buna kırtasiye de dahil. Kızıma da buradan Kitty kalemtraş ve kalem adık.
Akdemir's Home

Alışveriş miktarı 25 tl nin üzerine çıktığı zaman dui jelleri yarı fiyatına veriyorlardı. HEmen onlardan da iki tane kaptım ve alışveriş turumu tamamladım.




Yorum Gönder

0 Yorumlar