Fırında Peynirli Biber

Akdemir's Home


  Benim gibi biber yemeyi sevenler için harika bir aperatif, misafirlerimiz için ise lezzetli ve göze hoş görünen bir ikram peynirli biber dolması. Bu tarif ile en çok sevdiğim iki lezzet peynir ve biber ikilisini buluşturdum. Günün her öğününde yiyebileceğim bir lezzet. Hele de taze , dalından yeni kopmuş biberler bulunursa ohhh değmeyin keyfimize....

     Bu benim ilk denememdi , son olmayacak !...  Gelelim yapılışına:  Ben bu tarif için köy biberi kullandım . İçi için ise lor peyniri kullandım. Siz istediğiniz peynir ile veya peynir karışımları, maydanoz , çörek otu kullanabilirsiniz.

    Biberlerimizin önce saplarını kesip tohumlarını çıkartıyoruz. İçerisini peynir ile dolduruyoruz.
Akdemir's Home


    Ben pişirmek için fırında sebze kızartmaları için kullandığım delikli kızartma tepsimi kullandım. Tepsinin içerisine yağlı kağıt serdim. Biberleri tepsiye dizince üstlerine zeyinyağı gezdirdim ve 200 derecede önceden ısıtılmış fırına verdim.

   Biberlerimiz kızarınca olmuş demektir.
Akdemir's Home


Afiyet olsun!...


                              

Yorum Gönder

2 Yorumlar