Kremalı Mantarlı Makarna


Akdemir's Home

  Makarna çok sevilen ve pratik bir yemektir. Sade olarak yenilebildiği gibi çeşitli soslarda da renklendirilebilir ve lezzeti arttırılabilir . Bugüne kadar makarnayı sevmeyen sadece iki kişi gördüm . Makarnayı sevmeyen çocuk ise hiç görmedim. O gün kendimi hasta mı hissediyorum ya da çok mu yorgunum hooop makarna hazır .
    Bu sefer makarnayı ise çocukların isteği üzerine hazırladım. Makarna tamam da besin değeri artsın biraz da lezzetli olsun. Evde hangi malzemeler var bakarken mantarı da gördüm ve tamam akşama o zaman  mantarlı makarna var dedim :)
    Yemek yapmanın en pratik yöntemi evdeki malzemeleri ve biraz da hayal gücünü kullanmaktır.

Gelelim malzemelere:

  • Makarna (hangi çeşiti evinizde mevcut ise )
  • 1 ufak soğan
  • 1 paket mantar
  • 1 dış sarımsak
  • Tuz
  • Karabiber
  • Krema
  • Taze kekik
  • Kaşar peyniri


Yapılışı :
Makarnayı usulüne uygun pişiriyoruz Ayrı bir tavada  (ben wok tavası kullanıyorum. ) soğanları , sarımsağı ve mantarı soteleyin.  Tuz ve karabiber ile lezzetlendirin. Sotelenince üzerine kremayı ilave edin. Sosun üzerine makarnalar ilave edip lezzetlerin birbirine karışmasını sağlıyoruz.
Makarna mısın tabağa alınca üzerini kaşar peyniri ve taze kekik ile süslüyoruz .

Akdemir's Home


Afiyet olsun...


                                          

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Makarnayı çok seviyoruuumm :) Her türlüsünü yiyebilirim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben peynir ve makarna ikilisine hiç hayır diyemem :))

      Sil
  2. Krema ve mantar ikilisini çorbada ve makarnada çok seviyorum. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil