Rival de Loop Young Kajal Pen : 03 Black Magic Pearl


Akdemir's Home


Merhaba, sonunda aradığım göz kalemini buldummm...

Rival de Loop sevdiğim bir marka ve daha önce kullandığım bir çok ürününden memnun kaldım. Fiyatları da çok uygun olunca artık stantlarını sık sık ziyaret eder oldum.

Akdemir's Home

   Bir süredir hafif simli siyah göz kalemi arıyordum. Alışverişte göz kalemi standlarını karıştırırken gözüme Rival de Loop Young Kajal Pen çarptı. Benim hoşuma giden 03 numara dört tane kalmıştı ellerinde. Birisi tester, birisi açılıp kullanılmış, diğerinin de ucunu kırmışlardı. Tek açılmamış ve sağlam olanını da ben aldım. Ben reyonları gezerken hemen dibimde bitiyorlar yardım edelim mi diye , fakat ürünleri birileri açıp mahvederken nereye saklanıyorlar bilemiyorum!...

Sağlıklı ve hayvan deneyleri yapmayan bir marka olduğu için öncelik sıramda olan Rival De Loop sadece Rossmann mağazalarında satılmaktadır.

Akdemir's Home

Ürünün şeffaf ve üzerinde içeriğini belli eden hafif simli bir kapağı var. Bu şekilde ürünün içeriğini görmek hoşuna gitti.

Akdemir's Home

Kalemin ucu  yumuşak ve sürümü kolay . İçeriğindeki hafif simli yapıyı çok sevdim. Çok koyu bir siyah olmaması da ürün için artı puan oldu.

Akdemir's Home

    Üst göz kapağımın içine ya da kirpiklerimin hemen dibine uyguluyorum ve istediğim sonucu aldım. Dağılma olmadı , herhangi bir alerjiye de neden olmadı. Ürün suya dayanıklı (waterproof) olmadığı için çıkarmak da çok kolay oluyor.

4 gr olan ürünün 36 ay raf ömrü var. Fiyatı ise çok uygun. Ben 3.95 TL ye aldım.

  Sonuç olarak ben ürünün tonunu, sürülüş kolaylığını, yumuşaklığını, dayanıklılığını sevdim....



                               Akdemir's Home

Yorum Gönder

0 Yorumlar