Yves Rocher Asansörlü, Suya Dayanıklı Göz Kalemi

Akdemir's Home

  Sırasıyla en çok kullandığım göz kalemlerini sizlere tanıtmaya karar verdim. Bugünkü konuğumuz ise Yves Rocher'dan asansörlü ve suya dayanıklı göz kalemim.

Akdemir's Home

    Yves Rocher'ın birçok ürünü kullanıyorum fakat göz kalemini hiç kullanmamıştım. Fiyatları bana pahalı geliyordu. Bu kalemi görünce rengine bayıldımmm. Asansörlü olması da artı hoşuma gitti . Fiyatında da indirim olunca bir kerelik paraya kıyayım diyerek 20 küsür tl ye aldım kalemi;)

Akdemir's Home


   İlk hüsranım kalemin boyu oldu. Ben dış boyutu kadar içi var diye düşünürken açınca küçük olduğunu fark ettim. Rengine ise bayıldım. Gözlerim yeşil olduğu için genellikle alt göz kapağımda yeşil ya da gri tonlarını kullanıyorum. Bu renk tam benim rengim...

Akdemir's Home

   Sürülmesi kolay ve yumuşaklığı da bana yeterli geldi. Waterproof olması nedeni ile çıkartması diğer kalemler kadar kolay olmuyor ancak dayanıklılığı daha iyi.

Akdemir's Home

  Kalemin ucu kötü olur ise ne yaparım diye düşünüyorsanız kalemin kapağında kalemtraşı mevcut.

Yves Rocher'ın sayfasında ürün ile ilgili yazanlar:
"Yoğun ve canlı renkler!
Yoğun ve canlı renklerde bir göz makyajı için ideal bir göz kalemi.
Yoğun renkleri uzun süre kalıcıdır ve suya dayanıklıdır. Pratik bir kullanım için asansörlü bir uca ve inceltmek istediğinizde arkasında kendi kalemtıraşına sahiptir.
...Ve dahası: Rahatlatıcı Papatya Özü ile zenginleştirilmiş kremsi dokusu sayesinde kolayca sürülür ve göz çevrenize zarar vermez
Oftalmolojik olarak test edilmiştir.

0.3 gr olan ürünün kullanım ömrü 12 ay. Benim kullandığım rengin haricinde siyah, antrasit ve mavi tonları mevcut. 

  Sonuç olarak ben hafif simli yapısını, dayanıklılığını, asansörlü olmasını, sürülüş kolaylığını sevdim. Eksileri ise ürünün içeriğinin az olması ve fiyatı. 
 




                              

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Kalem harika görünüyor tatlım .Takipteyim =)
    Blogumda bir çekiliş başlattım beklerim
    http://beyazbegonvil.blogspot.com.tr/2015/10/beyazbegonvil-ve-essence-ile-2-kisiye.html
    Essence ile iki kişiye makyaj malzemeleri ile dolu bir çanta hediye ediyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Çekiliş ile çok güzel hediyeler veriyorsunuz. Hemen katılıyorum . Sevgiler ☺

      Sil
  2. güzel günlerde kullan, canlı bir rengi var

    YanıtlaSil