Dalan d'Olive Zeytinyağlı el&vücut kremi

Dalan d'Olive Zeytinyağlı el&vücut kremi

Bir süredir kızım rahatsız olduğu için paylaşımlarıma ara vermiştim. El kremleri yazı dizime kaldığım yerden devam ediyorum.

   Bugünün konuğu: Dalan d'Olive Zeytinyağlı El & Vücut Kremi


  Bu kremi geçen sene bir markette keşfettim. Bir alana bir bedava kampanyasını inçelerken Paraben içermez ibaresi dikkatimi çekti ve denemeye karar verdim.

Dalan d'Olive Zeytinyağlı el&vücut kremi

  Normalde zeytinyağlı ürünlerin kokusu benim çok hoşuma gitmez . Fakat bu ürünün kokusu hafif ve hoş. Normal ve kuru ciltler için tavsiye edilen ürünün nemlendirmesini sevdim. Cilde kolay yayılıyor ve kolay emiliyor. Akışkanlığı çok yoğun değil. Ciltte yağlı bir his bırakmıyor ve gün içerisinde rahatlıkla kullanılıyor.

Dalan d'Olive Zeytinyağlı el&vücut kremi

   Zeytinyağın içerisinde bulunan E vitamini ile krem cildi yenilemeyi ve canlandırmayı vaat ediyor.
  Dermatolojik testlerden geçirilen ürünü ben kullanırken de  herhangi bir reaksiyona maruz kalmadım.

Benim kullandığım Dalan d'Olive Zeytinyağlı el&vücut kremi 250 ml boyunda. Ancak çantada taşımak için 20 ve 75 ml boylarında olanları da mevcut.

  Menşei Türkiye olan ürünün 12 aylık kullanım süresi var. Piyasa fiyatı ise 9.50 TL.

                              

Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. merhabalar, üzerinde çalıştığımız ve şuan deneme aşamasın da oldugumuz sitemiz http://tanitiminiziyapalim.blogspot.com.tr/ destek verirseniz çok seviniriz. Sağlıcakla kalın.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Ben seviyorum bu kremi. Zeytinyağlı oluşu ve doğal kokusu hoşuma gidiyor.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar, bende dalanın zeytinyağlı kremini beğeniyorum. Blogunuzu takipteyim.Benimde blogum yeni. Bloguma beklerim.Sevgiler....

    YanıtlaSil