Naturals by Watsons Marula Oil El Kremi

                                        Blogumun bugünkü konuğu kış aylarında ellerimizi koruyacak bir krem.

                                                       Naturals by Watsons Marula Oil El Kremi.



Kış aylarında soğuk hava ile en çok temas eden yerlerden bir tanesi de ellerimizdir. Soğuk havada ellerimiz kurumakta, kızarmakta ve çatlamaktadır. Bu nedenle özellikle kış aylarında el bakımına daha bir dikkat etmemiz gerekmektedir. Bu nedenle el kremi tanıtımlarına daha fazla yer vermeye karar verdim. İlk konuğum Naturals by Watsons Marula Oil El Kremi.

   Watsons'ın yeni Naturals serisinde paraben, mineral yağ, silikon ve renklendirici içermiyor. Bu yönü ile benim favorilerim arasında yerini aldı.


  Organic sertifikasına sahip ürün Güney Afrika'nın mucizevi yağı olarak geçen Marula yağı içeriyor. İçeriğindeki C vitamini, özel yağ asitleri ve zengin anti-oksidanlar ile cildi zararlı serbest radikallere karşı koruyor. İçeriğindeki C vitamini, özel yağ asitleri ve zengin anti-oksidanlar ile cildi zararlı serbest radikallere karşı koruyor , cildimizi kurumayı , yumuşatmayı ve nemlendirmeyi vaat ediyor. İçeriğindeki Marula yağı cildi nemlendirip elastikiyetini korurken, shea butter cilt yumuşaklığımızı korumaya yardım ediyor. Özellikle kuru ve yıpranmış ciltler için önerilmektedir.


  Ürün sürüldüğü zaman cilt tarafından hemen emiliyor . Yapış yapış bir his bırakmaması benim hoşuma gitti. Krem paraben, mineral yağ, silikon ve renklendirici içermiyor  fakat parfüm içeriyor. Parfüm miktarı biraz az olsaydı daha güzel olabilirdi. Başta koku güzel gibi gelse de uzun süre gitmeyince rahatsız oldum.

60 gr olan ürünün üzerinde üretim ve son kullanma tarihlerini görebilirsiniz. Ürünün menşei ise Tayland.





                              

Yorum Gönder

0 Yorumlar