Sweet Snuggles Chocolate Vanilla El Kremi

                                            Sweet Snuggles Chocolate Vanilla El Kremi
                               Bugünkü konuğum çok şeker bir kokuya sahip.

                                Sweet Snuggles Chocolate Vanilla El Kremi


Sweet Snuggles Chocolate Vanilla El Kremi bana hediye olarak geldi. Öncelikle ambalajına bayıldığımı söylemeliyim. Ambalaj işini kim yapıyor ise işinin hakkını veriyor.

Sweet Snuggles Chocolate Vanilla El Kremi

 Ambalajından çıkarır çıkarmaz direk kapağını açarak kokusuna baktım. Dayanamadım:)) Çok keskin olmayan çikolatalı kurabiye kokusu. İştah açıcı bir kokusu var özellikle çikolata sevenler için.

Krem sürüldüğü zaman cilt tarafından rahat emiliyor ve yapış yapış bir his bırakmıyor. Nemlendirmesi de fena değil.

Sweet Snuggles Chocolate Vanilla El Kremi

60 ml olan ürünün ömrü 20 ay. Ayrıca ürünün menşei Çin, belirtmek istedim. Bu ürünü Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.





                              

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Güzel bir ürüne benziyor. El kremleri çok severim bir sürü el kremi alirim degisik degisik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. El kremlerini ben de çok seviyorum. Hele çiçek kokulu olanlara bayılıyorum:))

      Sil