Örgü Kırmızı Kapşonlu Hırka

Örgü Kırmızı Kapşonlu Hırka     Örgü Kırmızı Kapşonlu Hırka


  Uzun bir ayrılıktan sonra herkese merhaba:))) Bir süredir blogda paylaşım yapamıyorum. Bir yere gittiğim yok fakat bu sıralar sağlık durumları sebebi ile paylaşımlarıma kısa süre ara vermek durumunda kaldım. Kendimi toparlamaya başladığıma göre artık kaldığımız yerden devam edebilirim. Sizlerden uzak kaldığım sürede boş durmadım ve kızım için bir hırka ördüm.

   Haftalık yaptığım kitapçı ziyaretlerinden birisinde Alize dergisi gözüme ilişti ve değişiklik olması açısından ve meraktan dergiyi aldım. Orada bazı modelleri gözüne kestirdim ve ipler , şişler hazırlandı  ve başladım örmeye. Dergide model 36-38 beden olarak geçiyordu. Kızın de bol ve biraz uzun olsun isteyince ben de dergide verilen ölçülerle örmeye başladım. Dergide verilen ölçüler ve örgü şablonunda bazı yerlerde sayılar uymuyordu ve onları kendime göre ayarladım. Daha önce de örgü örmüştüm , kapşonu ise ilk defa yaptım ve sanırım güzel oldu. Kendim yaptım kendim beğendim. Şimdi de sizlerin beğenisine sunuyorum.

   Kendime konu mankeni olması için kimseyi ikna edemedim bu nedenle resimlerimi askı ile çekiyorum:))


Örgü Kırmızı Kapşonlu Hırka

Örgü Kırmızı Kapşonlu Hırka

Örgü Kırmızı Kapşonlu Hırka

Örgü Kırmızı Kapşonlu Hırka




                              

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Ne güzel olmuş eskiden çok örerdim kazak :) Şimdilerde ise daha çok eve yönelik şeyler örmeye sarmış durumdayım :) Ellerinize sağlık çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. merhabalar bloğumu yeni açtım beklerim :)
    http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, blogunuzu takibe aldım Şengül Hanım:))

      Sil