Alışveriş günlükleri #10

alışveriş

 
     Merhaba:)) Hepinize bir özür borçluyum . Uzun süredir blogumu ihmal ediyorum. Sağlık problemleri, çocukların okulları, bahçe bahar işleri derken son olarak da ayağımı incittim. Bütün bunlar blogumu ihmalimi affettirmez biliyorum:(( Bundan sonra daha sık burada olmaya çalışacağım.

    Son zamanlarda yaptığım alışverişleri toplu olarak yazmayı düşündüm. Ben alışveriş yazılarını okumayı , yeni ürünler keşfetmeyi seviyorum. Umarım siz de seversiniz, sizleri sıkmam...

Alışveriş günlükleri #10


   İlk olarak haftasonu Esse'de müthiş bir indirim vardı . Oradan başlamak istiyorum yazıma. Kasaya gittiğimde fiyatların bu kadar düşeceğini bilsem daha fazla ürün alırdım. Kasadan geri de dönemedim , çünkü tekrar aynı sırayı beklemek işkence gibi geldi. Aldıklarıma gelir isek iki tane çok hoş kupa aldım çocuklarıma. Geçen hafta 34 tl olduğu için almamıştım. Bu hafta 17 tl etiketini görünce iki tane aldım. Zaten kasaya gisince orada da indirim oldu ve tanesi 11,5 TL ye denk geldi:))))  Kupaların yanına mutfağım için çok estetik bir süngerlik ve bulaşık detarjanı için küvet şeklinde sabunluk aldım. O da 5 tl oldu. Bir silikon spatıla ve küçük boy yumurta fırçası aldım. Onların da tanesi 2.90 diye hatırlıyorum. Çok keyifli bir alışveriş oldu benim için.

Alışveriş günlükleri #10

   İkinci alışverişim Gratis'ten. Oğlumun şampuanı bitinice yenisini almak için uğradım aslında. Aklımda başka bir şey almak yoktu. Fakat ne zaman tek ürün diye girsem tek ürün ile çıkamıyorum nedense :)) Bu sefer girince kozmetik ürünlerini transit geçtim yoksa çıkmam çok uzun sürecekti. Neticede vaktim çok kısıtlıydı. Alışverişe eşim ile çıkmıştım ve onun acil işi çıkınca hemen ayrılmak zorunda kaldık avm'den. Bu kısıtlı zamana yine de birkaç fazladan ürün sıkıştırabildim:)))  Nerede kalmıştık? Oğlumun şampuanında!... Pantene ikisi bir arada alıyorum ona. Diğer birkaç marka kepek oluşumuna sebep oldu onun saç derisinde. Çözümü Pantene de bulduk. Fakat bu sıralar nedense ikisi bir arada şampuan bulmakta zorluk çekiyorum . Nereye girdiysem yok , yok... En son bulduğumda 3 adet almıştım. Onlar da bitince yine bulamamaya başladım. Ben de bu sefer yine aynı markanın aqualight şampuanını aldım. Ergenlik dönemi yağlanmaya yatkın saçlar olunca ağırlaştırmayan şampuanlar en ideali oluyor. Benim da saç kremim bitmek üzere olduğundan kendime da saç kremi baktım. Farklı ürünleri denemek için Elseve 6 mucizevi yağ saç kremini aldım. Bu markanın farklı bir ürününü daha önce kullanıp memnun kaldığım için için bu üründen de beklentim yüksek.  Elseve şampuan alanlara saç açıcı tarak hediye yazısını görünce aynı ürünün şampuanını da sepete attım:)) Kasada ürünleri alırken kasiyerlere hediye ürünleri hatırlatmayı unutmayın. Çünkü kalabalıktan bazen vermeyi unutabiliyorlar. Ben de hatırlatıp aldım tarağımı. Görünüşüne bayıldığımı söylemeliyim. 25 tl nin üzeri alışverişe indirimli olan ürünlerden Himalaya Herbals arındırıcı neem özlü yüz yıkama sıvısından aldım. Paraben, sls, fitalat içerimiyor. Ürünü denedikten sonra yorumlarımı burada paylaşırım. Bir şampuan için girdiğim Gratis'ten 5 parça ürünle çıkmış bulunuyorum .

Alışveriş günlükleri #10

Üçüncü alışverişim de Rossman'dan. Beni takip edenler bilir Rossmann'ı çok severim. Haftada bir mutlaka uğrarım. Alışveriş yapmasam bir yeni neler gelmiş bir bakarım. Bu hafta da girdiğimde azalan duş jelleri aklıma geldi. Bu sefer alacaklarımı çocuklarıma seçtirip aldıkları ürünlerin onların olacağını söyledim. Kızım kendisine Hobby Fresh Care canlandırıcı meyveler vücut şampuanını seçti. Oğlum ise karar vermekte biraz zorlandı. Beraber onun için de Isana Violet Passion duş jelini seçtik. İkisinin de kokuları bir harika!... Evde mutlaka yedekte roll-on bulundururum. Yedek stokun azalınca Fa sport roll-on aldım. Gözüme başka ürünler ilişse de kendimi frenlemesini bildim.

Alışveriş günlükleri #10 Alışveriş günlükleri #10


   Makyaj pamuklarımı koymak için ne zamandır bir kap arıyordum. Tekzen'de gezerken gözüme lila renkli kapaklı bu kutu ilişti. Bu kabın içerisinde pamuklarımın güzel duracağını düşündüğümden onu da aldım.

Alışveriş günlükleri #10

    Son ürünüm ise Nuxe Baume Prodigieux Levres Çok Amaçlı Dudak Kremi. Nuxe'u merak ettiğim ve rengini çok sevdiğim için denemek için aldım.

     Bir alışveriş yazısının daha sonuna geldik. Bu ürünlerden denedikleriniz varsa deneyimlerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim.
     Hepinize mutlu günler:))))



                              

Yorum Gönder

6 Yorumlar