Bahçemden manzaralar....


  

     Ne zamandır bahçemden resimler paylaşmamıştım. Ağaçlar çiçek açtığı zaman paylaşmak istemiştim olmadı maalesef:(( Bir haftadır sürekli yağan yağmur ara verince ben de hemen resimleri çektim . Bu sene iki konuğum var bahçede. Siyah dut ve erik ağaçları. Onlar için konuk demek yanlış bir tabir oldu . Onlar ailemizin yeni üyeleri. Bazı çiçeklerim bu sene veda edip gelmediler. Bazılarını tavşanlarım yedi, bazılarını çiçek düşmenı kediler üzerlerine yapıp kırdılar, bazılarını da çok sevgili çamlarım asidi ile yaşayamaz hale getirdiler. Neyse ! Kalanlara sağlık diyorum.

   Şimdi resimlerle sizleri başbaşa bırakıyorum:

Bahçemden manzaralar....Bahçemden manzaralar....Bahçemden manzaralar....

Bahçemden manzaralar....
Bahçemden manzaralar....




Bahçemden manzaralar....


Bahçemden manzaralar....

Bahçemden manzaralar....



Bahçemden manzaralar....

Bahçemden manzaralar....

Bahçemden manzaralar....
Bahçemden manzaralar....


Bahçemden manzaralar....


Bahçemden manzaralar....Bahçemden manzaralar....




Bahçemden manzaralar....

Bahçemden manzaralar....
Bahçemden manzaralar....


Bahçemden manzaralar....Bahçemden manzaralar....


Sebze fidelerim büyüdüğü ve meyveler olgunlaştığı zaman tekrar resimlerini yayınlayacağım. Şimdi etraf çamur olunca çok fazla dolaşamadım.

  Çamların asidine dayanıp , sürekli yeşil kalan bildiğiniz bitkiler varsa benimle paylaşırsanız sevinirim:)))



                              

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Maalesef resimler görünmüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resimleri güncelledim. Umarım sorun ortadan kalkmıştır.

      Sil
  2. Hah gördüm nihayet. Nefis nefis. Eline saglik canim benim yazi da bekliyor hala

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Bugün blogger öldürdü beni:)))

      Sil