L'occitane Fleurs de Cerisier L'Eau Vücut Sütü

L'occitane Fleurs de Cerisier L'Eau Vücut Sütü

   L'occitane markasının ismini internette sürekli duyuyor ve merak ediyordum. Doğal içerikler sattığını ve kullananların çok memnun olduklarını duymuştum. Fakat hiç denemediğim bir ürünü de internetten almak istemedim. Bu nedenle Eskişehir'de bir L'occitane mağazası açılınca çok mutlu oldum. Mağazaya gidip ürünleri incelediğimde kokularına bayıldım fakat fiyatları pahalıydı. Bu ürün doğum günümde aldığım parçalar arasında olduğu için %5 indirimli geldi ve kokusunu çok seven kızıma aldım. Kızımın ne kadar alerjik ve hassas bir yapısı olduğunu genellikle bütün yazılarımda paylaşıyorum. Bu güzel kokulu ürünü kızıma aldım almasına da onda alerji yaptığı için kullanamadı. Sürdüğü bölgede hafif yanma ve kaşıntı yaptı. Bu nedenle ürünü ben kullandım. Yazın güneş kızımın cildini rahatsız ettiği için güneş kremleri de alıp denedim ve onlara da reaksiyon gösterdi. Tester ürün vermedikleri için ürünlerin normal boylarını aldım ve alerji yapınca- antialerjik ve hassas ciltler için olanlar bile- bütün ürünler elimde patladı. L'occitane'den de bu nedenle tester istedim güneş ürünlerinden , vermediler. Ve ben de doğal bir şey yapmaz dedikleri halde iyi ki almamışım yoksa o da bu vücut sütü gibi elimde patlayacaktı.

L'occitane Fleurs de Cerisier L'Eau Vücut Sütü


    Vücut sütüne gelirsek kokusunu çok sevdim. Banyo sonrası sürdüğümde cilt tarafından kolayca emiliyor , cildi yumuşatıyor ve muhteşem bir koku ortaya çıkıyor. Akışkan bir kıvamı var ve uygulaması çok kolay. Az bir miktarı yetiyor. Kokusu ile baharı evinize taşıyor. Hafif ve çiçeksi bir koku. Benim cildimde herhangi bir reaksiyona sebep olmadı. Alerjik bir cilde sahipseniz denemeden almamanızı tavsiye ederim. 75 ml lik ürünü 31 TL ye aldım. Kokusu çok hoş olmasına rağmen biterse tekrar alacağımı düşünmüyorum.

L'occitane Fleurs de Cerisier L'Eau Vücut Sütü



                              

Yorum Gönder

0 Yorumlar