#PinarLabneli Fırında Biber Kızarması



Yaz ayları yaklaşıyor . Biberin en taze ve çıtır olduğu zamanlar. Ben biberi özellikle de kapya biberi çok severim. Özellikle de közlenmiş olusa!... Bu sefer biber ile farklı bir lezzet yaratmak istedim ve fırında peynir ile doldurulmuş biber kızarması yaptım. Ben çok sevdim umarım sizler de seversiniz.

Malzemeler: 


  • 400 gr Kapya Biber
  • 1 Paket Pınar Labne
  • 1 su bardağı rendelenmiş kaşar peyniri
  • 1 yumurta beyazı
  • Maydanoz
  • Karabiber
  • Pulbiber
  • Tuz
  • Kuru Fesleğen


Yapılışı:


  • Kapya biberlerin saplarını kesip çekirdeklerini çıkartıyoruz.
  • Bir kasede Pınar Labne, kaşar peyniri, yumurta beyazı, doğranmış maydanoz ve baharatları karıştırıyoruz. 
  • Bir fırın tepsisine yağlı kağıt seriyoruz. 
  • Kapya biberlerinin içlerini hazırladığımız iç ile dolduruyoruz. 
  • Ben kbiberlerin kestiğim sap kısımlarını pişerken içerisindekiler taşmasın diye kapak olarak yerleştirdim.
  • Önceden ısıtılmış 200 derecelik fırında 10 dakika pişirdim.
  • 10 dakika sonra fırının ızgara kısmını çalıştırıp 2-3 dakika daha biberler kızarıncaya kadar pişirdim. 


               Afiyet Olsun.....


                              

Yorum Gönder

3 Yorumlar