Wellness&Beauty Mango ve Şeftali Ekstreli Duş Köpüğü

                                                    Akdemir's Home

     Merhaba:)) Rossmann turu sırasında keşfettiğim ve severek kullandığım bir üründen sizlere bahsetmek istiyorum. Wellness&Beauty Mango ve Şeftali Ekstreli Duş Köpüğü. Mangoyu seven ve şeftali kokusuna bayılan ben bu ürünü görünce hemen üzerine atladım. - Gerçi Rossmann daki çoğu ürün bana hitap ediyor ve uygun fiyata istediklerimi bulabiliyorum.-  Ürünün kalıbına da bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim. Diğer duş ürünlerine göre çok estetik bana göre.

Akdemir's Home

Şişeyi hafif sallayıp dik tutarak sıkıyoruz. Sıvı şeklinde akan köpük elimizde ya da lifte hemen çoğalıyor ve puf bir köpük haline geliyor. Ben banyo fırçası ile kullanmayı seviyorum. Cildime masaj yaparak köpüğün keyfini çıkarıyorum. Çok hoş bir kokusu var fakat kalıcı bir koku değil. Kalıcı olmasını tercih ederdim.

Akdemir's Home


    Ciltte herhangi bir rahatsızlık ya da alerjik reaksiyon oluşturmadı. Benim hassas cildimde ya da kızımın süper hassas ve alerjik cildinde bir problem yaratmadığını söylemeliyim.

Akdemir's Home


Ürünün içeriğinde paraben bulunmuyor fakat SLS var maalesef. Fiyatı da 10 tl cıvarında. Kampanya dönemlerinde uygun bir fiyata bulabilirsiniz. Benim vazgeçemediğim ürünlerin arasına girdi bile. Bittiği zaman tekrar alınacaklar arasında kendileri.




                              

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Merhabalar ablam
    Mangonun kokusuna ben de bayılıyorum. Genel de bu tarz ürünlerde koku pek kalıcı olmuyor..

    Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 saat bari kokusu gitse!.. O da olmuyor. Sevgilerle canım:))

      Sil
  2. Ne güzel kokar ben de severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel kokulu duj jelleri ve köpüklerine bayılıyorum.

      Sil
  3. Şeftali kokusuna bayılırım.Hassas ciltlere de uygun olması benim açımdan cok iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu bir tık daha kalıcı olsa harika olurdu:))

      Sil