Alışveriş Günlükleri #11





   Merhaba :)) Yine bir alışveriş yazısı ile karşınızdayım. Alışverişi haftasonu yaptım fakat birkaç gündür süren başağrısı hayatını felç edince yazıyı yeni yazabiliyorum. Biraz karma bir alışveriş oldu bu sefer. Hen kendim hem de çocuklar için. Hiç eşine birşey almıyor musun derseniz o bizim aldıklarımız ile idare ediyor:))))) Rutin haftasonu rutinimi yazılarımı okuyorsanız artık biliyorsunuz. Haftasonu toptan alışveriş yaparken kozmetik mağazalarını da geziyorum. Bazen ihtiyaç için bazen de yenilikleri görmek için....

Alışveriş Günlükleri #11

   

       Alışverişte ilk durağım Douglas Parfümeri oldu. Uzun süredir beni göremedikleri için her markada geçerli %20 indirim yapacaklarını gönderen bir SMS aldım. Çok fazla ihtiyacım olan bir şey olmasa da indirimi kaçırmamak için uğradım. Almayı tek düşündüğüm şey aslında maskara idi. Onun yanında kızım için yüz temizleme sütü aldım. Yüz temizleme jelleri hassas cildinde problem yaratınca bir de Douglas'ın yüz temizleme sütünü deneyelim dedim. Tedbir olarak da XS boyunu aldım. Sonuçta o da alerji yaparsa yine elimde kalan bir ürün olmasın. Bir daha böyle bir indirim olmaz üstelik her markada geçerli diyen kasiyere kanarak etrafta dolaştım . Bitmeye yüz tutan göz kremim aklıma gelince de ürünlerinden son derece memnun kaldığım Dior göz kremini aldım. Kendime uygun bir göz kremi bulamadım maalesef. Aldıklarım ya yağ bezesi oluşturdu ya da aşırı terlemeye sebep oldu. Umarım bu sefer memnun kalırım,. Sonuçta dünya kadar para verdim:))))

Alışveriş Günlükleri #11


   Sıradaki durağım ise Gratis oldu. Oraya sadece burun bantları için girmiştim. Daha önce farklı markalarda iki burun bandı denedim fakat memnun kalmadım. Bu sefer Bioflex burun bantlarını deneyelim dedim. İki ergen çocuk olunca evde bol bol da ihtiyaç oluyor. ve gelir gelmez hemen birisini test ettim ve sonuç beni tatmin etti. Görevini yerine getiriyor. Garnier'in gözaltı BB kremini görünce denemek için sepete attım. Raflarda Dirty Works Shimmer Lotion'u görünce meraktan onu da aldım. BAkalım umduğum görüntüyü sağlayabilecek mi? Kasada da indirimli ürünler arasından Palmolive Body Butter nane keyfini aldım. Çocuklar naneyi sevdiği için duştan daha fazla keyif alabilirler.

Alışveriş Günlükleri #11


Son durağım ise Rossmann.... Rossmann 'ı ne kadar sevdiğimi yazılarımdan anlamışsınızdır. Her hafta mutlaka uğrar bir bakarım. Bu hafta konseptim çocuklar ve sivilce olunca doğal olarak oradan da bu konu ile alakalı alışveriş yaptım. Neutrogena hızlı etkili sivilce jeli vazgeçilmezlerimizin arasında . Evdeki bitince hemen yenisi alındı. İsana young siyah nokta bandı da denemek amacı ile alındı.  Yine İsana Young'dan sivilce önleyici roll-on'da umarım vaatlerini yerine getirir. Arko men after shave cream de epilasyon sonrası için aldım. Epilasyon sonrası için bence harikalar. Keşke bayanlar için de böyle kremleri düşünseler. Yine İsana'dan duş jelini aldım .Ambalajı ile gönlümü görür-görmez çaldı. Bakalım deneyince fikrim değişecek mi?  Diadermine lift+ güneş koruyuculu krem de indirime girmişti. Güneş koruyucu içerdiği için denemek için aldım.

Evettt!... Aldıklarım bu kadar. Sizler bu ürünlerden daha önce kullandınız mı? Yorumlarınızı benimler paylaşırsanız sevinirim:)






                              

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Çok güzel ciciler almissin güle güle kullan canim. Burnumun dibinde douglas vardi kapandi sinir oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Sevdiğin bir yer kapanınca be kadar sinir olunur biliyorum. Bizim burada da Baumax kapaninca sinir olmuştum. Oysa ne güzel ve ucuz cicileri vardı :))

      Sil