Biotherm Celluli Laser Size Code || Ürün Deneyimi



Merhaba:))

     Bugün size bahsedeceğim ürün Biotherm Celluli Laser Size Code. Bu ürünü alma hikayeme gelir isek tiroid operasyonu sonrası metabolizmam yavaşladı. Doktorun verdiği zorunlu bir aylık diyet ile ( tek serbest gıda karbonhidrattı ) aldığım kiloları verirken - öyle çok fazla değil 5 kilo - bana toparlanmamada yardımcı olsun , moralimi düzeltsin diye ürün araştırmaya giriştim. Aslında amacım selülit ürünü almaktı. Fakat Douglas'a gidince bu ürünle karşılaştım. Aslında bu tarz ürünlerin sadece psikolojik olarak rahatlattığını düşünürüm. Fakat belki yardımcı olur diyerek aldım. Hakkında araştırma yapınca da olumlu yorumlar gördüm. 




Ürünü masaj fırçası yardımı ile karın bölgeme sürdüm. El ile sürünce hemen yıkamanız gerekiyor yoksa ellerde kaşıntı yapıyor. Fırça ile ürün hem yediriliyor hem de kan dolaşımını hızlandırmış oluyorum. Günde iki kez sürülmesi öneriliyor fakat ben çok problemli olmadığım için bir kez uyguladım. 



Ürünün vadettikleri : 
Karın bölgesindeki yağlanmanın genetik faktörlerine kadar inebilen, tembel karın bölgesinde yağ yakma sürecini tetikleyen inceltici bakımdır. Kolajen üretimini tetikleyerek, daha sıkı bir cilde kavuşmaya yardımcı olur.

İçerdikleri: 
Bitkisel kompleks ( nar tohumu yağı+yeşik kahve özü+lotus özü ) ve maya

  Jel kıvamında ve çok hoş bir kokusu var. Şahsen kokusuna bittim:))) Kremi uyguladıktan sonra herhangi bir yanma, kaşınma , kızarma gibi etkiler olmadı. Hafif bir serinlik, aroma terapi etkisi hissettim. Sonuç ya da faydalarına gelirsek kendimi iyi hissettirmesi dışında hiçbir etkisini görmedim. BAna göre vadettiklerini gerçekleştirmedi. Spor ve Jillian DVD leri işime yaradı. Sadece hoş kokusu ve psikolojik olarak rahatlatması için bu ürün tekrar alınır mı ? Pahalı bir ürün olduğu için hayır . O parayı vermeye değmez. Ben aldığımda 130 tl idi şimdi 160 tl olmuş. Ben tekrar almayı düşünmüyorum. 7 tl ye aldığım Jillian DVD sinden daha fazla fayda gördüm.....

                               Akdemir's Home

Yorum Gönder

1 Yorumlar

  1. Maalesef ben de bu yaz bu tarzda bir iki ürün denedim dedigin gibi hiç bir etki göremedim. Bir daha almam.

    YanıtlaSil