L'occitane Cilt Bakımı Deneyimim

   
L'Occitane Cilt Bakımı Deneyimim

   Merhaba,  L'occitane Espark şubesi doğum günü hediyesi olarak beni cilt bakımına davet ettiler. Ben de bu tür etkinlikleri sevdiğim için kabul ettim. Hem de bir taraftan ürünlerini daha iyi tanıyabilmek için . Çünkü ben hassas cildim için her ürünü kullanamıyorum. Aşırı terleme veya kaşıntı oluşturuyor. Bu nedenle artık bir ürün alırken önce denemek ya da tester ürünlerini kullanmak istiyorum. L'occitane'den de daha önce tester istediğimde bizde tester bulunmuyor diyerek beni göndermişlerdi. Fazla testerleri olmayabilir ya da bitti deseler anlarım fakat tester ürünümüz yok bizim demişlerdi. Bu sefer gittiğimde sağ olsun benimle ilgilenen bayan bazı ürünlerin testerlarını da verdi. Ürünü alıp sonra alerji sebebi ile çöpe atmaktansa almamak daha iyidir. Tester yoksa o ürünü satın almıyorum.

   Neyse trafik sebebi ile 5 dakika geç kalınca başka bir bayanı almışlardı . Ben 15 dakika AVM de alışveriş yaptıktan sonra gittiğimde sıra bana geldi. Daha önce Espark Douglas mağazasında cilt bakımı yaptırmıştım. Orada özel aromatik kokan bir odada sedyeye uzanmış ve bakımın keyfini çıkartmıştım. Atmosfer harikaydı. L'Occitane küçük bir yer olduğu için ayrı bir odaları yok. Mağazanın içerisinde uyguluyorlar bakımı. Yer çok iyi olmasa da bana bakımı yapan bayan harikaydı. -İsim kullanmıyorum çünkü isim hafızam çok iyi olmadığı için ismi unuttum. Çok üzgünüm:(( -

    Benim yaşıma uygun serinin ölmezotu çiçeğinden yapılan İmmortelle serisi olduğu söylendi. Daha önce de bu serinin ismini duymuştum ve merak ediyordum. Denemek bu güne nasipmiş :)) Bu ürün hakkında harika yorumlar okumamın yanında ciltte sarkma yaptığını da okumuştum. Siz bu seriyi kullandınız mı ? Yorumlarınızı benimle paylaşın.

   Ölmez otu kopartıldıktan sonra bile asla solmadığı için ebedi bir çiçek - İmmortelle - olarak anılıyor. Bu  bitkinin organik esansiyel yağı eşsiz yaşlanma karşıtı özelliklere sahip aktif moleküller açısından zenginmiş. Böyle ebedi bir çiçek olunca da tabii yaşlanma karşıtı olarak kullanmak farz olmuş:))

L'Occitane Cilt Bakımı  Deneyimim L'Occitane Cilt Bakımı  Deneyimim L'Occitane Cilt Bakımı  Deneyimim L'Occitane Cilt Bakımı  Deneyimim L'Occitane Cilt Bakımı  Deneyimim L'Occitane Cilt Bakımı  Deneyimim


    İlk olarak yüzümü Immortelle Intense Cleansing Foam - Immortelle Precious Temizleyici Köpük- ile yıkadık. Yıkamadan sonra cildimde gerdirme olmadı , bu benim hoşuma gitti. Sonrasında ise Immortelle Precious Protection SPF20 - Immortelle Precious Güneş Koruyuculu Nemlendirici - uygulandı. Gözlerim için ise Immortelle Precious Eye Balm - Immortelle Precious Göz Kremi- uygulandı. Son olarak ise Immortelle Precious BB Cream SPF 30 - Light Shade uygulandı. Daha önce kullandığım BB kremleri bu uygulandıktan sonra çöpe atmaya karar verdim. Bu kreme resmen bittim. Harikaydı bence. Cildimi daha aydınlık ve pürüzsüz gösterdi.Dudaklarıma ise Roses et Reines Pink Lip Balm uygulandı. Çok hafif ve sevdim bu lip balmı.

   Ellerime ise  Almond Delicious Paste  ile peeling yapıldı ve ellerim yumuşacık ve harika oldu. Bu markanın ürünlerine bittim. Keşke fiyatları da daha uygun olsa......   İşlem sonunda ferah bir cilt , benim ve kızım için verilen tester ürünler ile günü kapattık. Doğum günü alışverişimi ise bir sonraki postta sizlerle paylaşacağım.

       Sevgiyle kalın:)))


                               Akdemir's Home

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Loccitane ürünlerini çok seviyorum bende, dediğiniz gibi fiyatları maalesef yüksek. YVES Rocher'in daha uygun ve de o da organik, önerebilirim.
    Bu arada yazınızı keyifle okudum, sarkma yapıyor denen kremden korktum açıkcası. Bu arada sizin yaşınz kaç? :) BB Krem olarak test ettikleri kremin acaba 50 faktörü varmıymış merak ettim bende şimdi.
    thegoodwish.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kremin etkileri kişiden kişiye değişiyor. Bazıları çok beğenirken 1-2 kişi de olumsuz yorum yapmış . Denemeden bilinmiyor sanırım :) Ben birkaç gün önce 40 yaşına girdim. Bb krem ise SPF 30. Sevgiler ...

      Sil