Rival de Loop Hydro Göz Pedleri

Rival de Loop Hydra Göz Pedleri

     Bu sene haziran ayında gözlerimin özellikler alt bölümlerinden rahatsız olmaya başladım. Gözlerimde kuruma ve stres , yorgunluk kaynaklı olarak hafif morumsu bir görüntü oluştu .  Kolay değil oğlum üniversite sınavına giriyor , stresi beni basıyor. Hem kendim hem de onun yerine stres olunca de kendi görüntümden rahatsız oldum. Yine her hafta yaptığım gibi Rossman'da gezerken Rival de Loop göz pedleri dikkatimi çekti. İlk bakışta dikkatimi çeken şey aslında kapaktaki görsel oldu. Ben göz altlarım diye gezerken fırsat ayağıma geldi diye düşündüm ve hemen kaptım bir kutu. Yaklaşık üç aydır kullanınca da artık yorumlamaya hazırım.

Rival de Loop Hydra Göz Pedleri

      Bir kuruda altı paket var ve her pakette iki ped bulunuyor. Göz altlarına bu pedleri yapıştırıyoruz ve 10-15 dakika tutuyoruz. Ben 15 dakika tuttum. O dönem gözlerim çok kurumuş demek ki ilk bir kaç hafta -haftada iki defa kullandım-  gözlerinde hoş bir serinlik yarattı. Kendimi ferahlamış hissettim. Bunun dışında bende herhangi nir başka - yanma, kaşınma ...gibi - etki yapmadı. Benim normal hayatımda düzene girip stres kalmayınca haftada bir uygulamaya başladım. Yine sonuçlarından memnunum fakat o ilk baştaki serin ferahlığı fazla hissedemiyorum artık. Sanırım gözlerimdeki nem oranı arttı:))) Bittikçe tekrar tekrar alacağım , vazgeçilmez ürünlerimden birisi oldu göz pedleri.

Kullanım talimatı kutuda bu şekilde: 

Rival de Loop Hydra Göz Pedleri

Ürünün içeriği: 

Rival de Loop Hydra Göz Pedleri

Pedlerin yapıştırılma şekilleri: 

Rival de Loop Hydra Göz Pedleri


Arada kullanmak için de Q10 olanlarından aldım . Onları henüz kullanmaya başlamadım  . Kullanınca onun da yorumlarını eklerim.



                               Akdemir's Home

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Benimde ihtiyacım var bu tarz bir ürüne ... Denemeliyim ... Güzel paylaşım için teşekkürler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için ben teşekkür ederim. Sevgiler :)

      Sil
  2. Çok merak ettiğim bir ürün. Paylaşım için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Merak ettim şimdi. Deneyeceğim.Paylaşım için teşekkürler.Sevgiler.

    YanıtlaSil