Havlu İşleme #2

Akdemir's Home


   İşleme yapmayı çok seviyorum. Ara ara bu tür faaliyetler yapmak beni dinlendiriyor. İnterneti karıştırırken de çok güzel işleme örnekleri görünce malzemelerimi hazırlamaya başladım. Tabi önce hangi modeli yapacağıma karar vermek vardı. Her zaman bir işe başlamadan önce en zor kısım karar verme anıdır. Karar verilince yol yarılanmış olur : )

Akdemir's Home

   Malzemeleri hazırlama öykümde çok ilginç aslında. Bambaşka bir alışveriş için gittiğim yerden havlu ve işleme iplikleri ile döndüm. Bütün işlerimi hallettikten sonra eve dönüş yolunda yürüyüş yapayım derken  yolun havlucuların yanında geçiyordu ve içeriye girip havlu aldım. Bu arada havluları biraz pahalı satıyorlar. İnternetten daha ucuza gelebilir. Sizlerin bildiği kaliteli ve uygun fiyata satan bir site var mı? Hobi dünyasına gidip oradan da iplikleri aldım. İplikleri ise internetten modeli bulup ona uygun olarak renkleri birebir değil kendi zevkime göre seçtim. Yaptığımız her işte kendimizden bir parça eklemeliyiz bana göre....

Akdemir's Home

    İnternetten modele bakarak kareli bir deftere modeli çizmek biraz zor olsa da modellerin bazı bölümlerini yine kendime göre ufak dokunuşlar ile değiştirerek aktardım. Yapması ise çok zevkliydi....


                               Akdemir's Home

Yorum Gönder

1 Yorumlar